Marketérem roku 2013 je Ivan Vodička, generální ředitel Alpine Pro

23. 5. 2014 | Petr Michl

Včerejší večer 22. května 2014 byl zasvěcen vyhlášení soutěže Marketér roku. pořádané Českou marketingovou společností. Hlavní cenu soutěže, Velkého delfína, obdržel generální ředitel Alpine Pro, Ivan Vodička, za úspěšné projekty spolupráce s Českým olympijským výborem při budování značky firmy a popularizaci olympijského hnutí. Sada oblečení pro české olympioniky zaznamenala úspěch i v případě poslední zimní olympiády v Soči.

Zlatého delfína pak získal designer Ivan Raška. Ten obdržel na podzim minulého roku prestižní zlatou medaili v mezinárodní vinařské soutěži v americkém Coloradu a navázal tak na dvě stříbrné, které získal v roce 2012. Uspěl s etiketou připomínající starý ručně psaný dopis, kde je místo počátečního data je na lahvi ročník vína a místo oslovení název odrůdy.

Zvláštní cenu, Růžového delfína, získal Petr Sýkora za úspěšnou realizaci komplexní marketingové strategie při založení a rozvoji nadační fond Dobrý anděl. Ten vznikl v listopadu s účelem pomáhat rodinám, v nichž někdo onemocněl rakovinou. Za velmi krátkou dobu se stal jedním z nejznámějších charitativních projektů v České republice.

 

Výsledky soutěže

Na základě individuálních hodnocení jednotlivých členů hodnotitelské komise byl předložen prezidiu ČMS následující návrh ocenění jednotlivých nominovaných kandidátů:

Velký delfín – hlavní cena soutěže:

Ing.Ivan Vodička, generální ředitel Alpine Pro, a.s. – za úspěšné projekty spolupráce s Českým olympijským výborem při budování značky firmy a popularizaci olympijského hnutí.

Zvláštní cena – Zlatý delfín:

Vladimír Raška, designer, majitel firmy  – za úspěšný projekt originálního řešení v oblasti značky

Zvláštní cena – Růžový delfín:

Ing. Petr Sýkora, MBA, nadační fond DOBRÝ ANDĚL  – za úspěšnou realizaci komplexní marketingové strategie při založení a rozvoji fondu

Malí delfíni:

Ing. Jiří Falout, Lipno Servis, s.r.o.  – za úspěšnou realizaci marketingového konceptu v oblasti cestovního ruchu a rekreace
Radomír Klofáč, MORIS design, s.r.o. – za úspěšný návrh a realizaci přeměny designu a konceptu sítě prodejen DM drogerie
Michal Nosek, Seznam.cz, a.s. – za přípravu a realizaci nového komplexního nástroje pro výzkum trhu
Mgr. Jarmila Podhorná – za inovativní přístupy v oblasti rozvoje trhu produktů pro bylinnou léčbu
Petr Tureček, CeWe Color, a.s. – za realizaci nových forem komunikace a spolupráce se zákazníky
Ing. Miluše Valdová, Druchema Praha – za úspěšný projekt inovace výroby sortimentu včetně redesignu obalů

Mimořádné ocenění prezidia ČMS – plaketa:

Mgr. Vladimír Veselý – vedoucí oddělení marketingu deníku Právo
za mediální spolupráci při pořádání soutěže Marketér roku od jejích počátků do současnosti

Diplom za nominaci:

Ing. Jan Gušl
Jiřina Chrtková
Ing. Radka Jiráčková
Ing. Jiří Málek
Ing. Josef Peřina
PhDr. Lenka Tomešová

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.