Marketing Monday: Copywriting v mnoha větách

13. 3. 2012 | Michl Petr
Další event cyklu MM nese název „Text, který prodává: Problémy, postupy a pravidla copywritingu“.

Další akce z cyklu Marketing Monday nese název „Text, který prodává: Problémy, postupy a pravidla copywritingu“. O přidané hodnotě práce copywritera a jeho úloze bude mluvit Tomáš Grombíř stojící mimo jiné za blogem Copyblog. Pokusí se dokonce i definovat dobrý text a jeho nezbytné součásti, stejně jako odlišnosti v psaní pro online a offline svět.

 

Jan Ambrož, copywriter ze společnosti dobrý web, bude ve své přednášce hanobit prázdné tlachání. To totiž postihuje ve velkém nejen webové prezentace společností. Největší chyby děláme, ještě než napíšeme první čárku. Proto bude věnován prostor především plánování obsahu, ale i zásadám zdravé spolupráce copywritera a zadavatele. Čistě pohled zadavatele pak v samostatné prezentaci rozvede jednatel společnosti iProdukce, Tomáš Procházka ze společnosti iProdukce.

Martin Snížek, jednatel ze společnosti Optimics, má na copy jediný požadavek – a to, aby prodávala. Online svět umožňuje poměrně velkou kontrolu nad efektivitou textů. Tato prezentace proto bude právě o měření úspěšnosti.

Důraz na jednotný copywriting odrážející filosofii firmy pak představí PR manažer Air Bank, Martin Kocman.

Akce proběhne v pondělí 19.3. od 18 hodin, více informací ZDE.
 

Štítky dokumentu: Reportáže
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.