Maskotem České republiky pro japonský trh je lvíček Lefumaru

25. 10. 2021 | redakce
Co nemá maskota, jako by v Japonsku neexistovalo. Vlastního maskota mají všechny regionální vlády, města, obce i velké společnosti. I proto vytvořil CzechTourism pro japonský trh českého maskota — lvíčka, jehož jméno vybrali sami Japonci.

 

Japonsko je skutečně „kawaii" („roztomilé“). Co nemá maskota, jako by neexistovalo. Zahraniční zastoupení CzechTourism v Tokiu proto připravilo návrh českého maskota pro japonský trh v podobě lvíčka a jméno vybralo z více než osmi set návrhů, které poslali sami Japonci.  Vyhlášení vítězného jména a křest maskota Lefumaru proběhly o víkendu v centru Tokia na Czech Festivalu, který již po páté pořádal zastupitelský úřad ČR v Tokiu společně s agenturou CzechTourism a Českým centrem.

„Oblíbenost maskotů je na japonském trhu opravdu obrovská, proto jsme pojmenování českého maskota nechali na Japoncích. Do kampaně na výběr jména se zapojila široká veřejnost, včetně škol. Spousta lidí si dala tu práci načíst si něco o České republice a zamyslet se nad vhodným jménem. Vítězné jméno Lefumaru, kombinuje jak češtinu, tak japonštinu,” říká Štěpán Pavlík ředitel zahraničního zastoupení CzechTourism Japonsko a pokračuje: „Pro představu, vlastního maskota mají všechny regionální vlády, města, obce, velké společnosti, ze zemí víme například o Belgii a Izraeli, či japonská centrála cestovního ruchu, která má medvěda Kumamona. Cílíme na mladou generaci, která má pro příjezdový cestovní ruch z Japonska velký potenciál. Maskota využijeme v kampaních, na sociálních sítích, tiskových a propagačních materiálech a pro propagaci České republiky zvažujeme i poskytnutí sub-licence našim partnerům. 

Lefumaru se představil nejen ve své plyšové podobě, kdy rozverně bavil návštěvníky, kteří se ním fotografovali, ale i v rámci speciálního instagramového filtru a jako průvodce v rámci prezentací o České republice a průvodce po pravidlech uvnitř festivalu.

Na Czech Festivalu měli dále návštěvníci možnost zakoupit české produkty a zúčastnit se bohatého kulturního a vzdělávacího programu, přednášek, koncertů, destinačních prezentací, či poznat Česko virtuálně díky 30minutovému programu zprostředkovaném First Airlines.

Příští týden se uskuteční podobná dvoudenní akce v regionu Kansai, kterou pořádá honorární konzulát České republiky v Sakai. Zde Lefumaru setká s místním maskotem Haniwou Bučó, který představuje město Sakai a japonské starověké hrobky kofun – místní památku UNESCO.

 

Tip redakce: 

CzechTourism odstartoval VR lety Tokio – Praha. Japonci si užívají virtuální leteckou linku do Česka. Zážitek, během kterého si cestující kromě virtuální návštěvy České republiky užijí také českou kuchyni, je vyprodaný na týdny dopředu.

Štítky dokumentu: Budování značky Formy PR
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.