McDonald's v Austrálii otevřel pobočku pro burger gurmety

7. 10. 2014 | Petr Michl

McDonald's můžete vyčítat ledacos, ale rozhodně ne to, že se neumí přizpůsobit. Nyní reaguje na trend hamburgerů jako gastro zážitku. V Austrálii buduje pobočky, kde lze na tabletech navolit složení burgeru zcela dle vlastních preferencí a pak si počkat, až ho přinese obsluha ke stolu.

Zdroj: News.com.au

Představa obsluhy v McDonald's nemá rozhodně nic společného s nějakou lepší kuchyní, dokonce ani s návštěvou běžného restauračního zařízení. Pro objednávku si často musíte vystát frontu a když máte smůlu, obslouží vás robotický Jirka, který navíc zapomene dát do cheeseburgeru okurku. Móda podniků, kde dostanete burger z vybranějších ingrediencí spolu s pocitem návštěvy opravdové restaurace, je reakcí právě proti tomuto způsobu stravování.


Zdroj: News.com.au

Některé pobočky McDonald's už dokázaly zezelenat, aby budily u zákazníků spolu s rozšířením menu o několik salátů dojem zdravějšího jídla z dobrých surovin. Nyní se v Austrálii snaží reagovat i na trend burger gurmetství. Minulý týden byla otevřena pobočka v Castle Hill, která nabízí návštěvníkům úplně jiný zážitek ve srovnání se standardním servisem pod dvěma zlatými oblouky. Zákazníci si mohou přizpůsobit, co vše ve svém burgeru chtějí, a jednoduše si to navolit skrze digitální kiosek Create Your Taste. Jeden ze strávníků již natočil, jak to vypadá v praxi, a zdá se, že jde o velice intuitivní aplikaci.

Když je jídlo hotovo, nemusíte si pro něj k pultu. Donese vám ho usměvavá obsluha až ke stolu na dřevěném prkénku a s hranolky v drátěném košíku. Ano, toto není rozhodně „váš normální mekáč". Dle australského The Daily Telegraph je vše primárně reakcí na to, jak má McDonald's vypadat dle Australanů. Pobočka v Castle Hill je vlastně takovou malou laboratoří testující zákaznické reakce, ale do roku 2015 je již plánováno více než 10 dalších gurmetských poboček. Do budoucna se chystá také objednávková mobilní aplikace a McCafe barista podávající lepší kávu i v drive-through okénku. Možná tak skutečně platí, že zákazník dostává to, o co si řekne. Myslíte si, že se podobná vylepšení dostanou brzy i do Česka?

Zdroj: Independent.co.uk, DailyTelegraph.com.au, News.com.au

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.