Media Guru offline - publikace užitečná od A do Z

5. 5. 2010 | TMJ
Česká wikipedie reklamy a mediaplánování, tak nějak by mohl znít podtitul serveru Media Guru. Zřejmě budou všichni souhlasit, že právě tam jsme často hledali orientaci v tématu a základní znalosti, které nám pomáhají pochopit složitější celky.

Media Guru

Česká wikipedie reklamy a mediaplánování, tak nějak by mohl znít podtitul serveru Media Guru. Zřejmě budou všichni souhlasit, že právě tam jsme často hledali orientaci v tématu a základní znalosti, které nám pomáhají pochopit složitější celky.

Nestává se často, že bychom vyloženě chválili konkurenci, ale v tomto případě nelze jinak než ocenit krok týmu Media Guru, který se rozhodl vydat do nejlepší z webu v tištěné podobě formou edukační brožury. Ta se drží stejné osnovy jako web - věnuje se tedy mediaplanningu, obecným charakteristikám mediatypů, najdete zde rozsáhlý mediálně-marketingový slovník a soubor otázek a odpovědí, které A pro koho má být brožura určena? Každý, kdo s Media Guru někdy pracoval ví, že pro všechny, kteří se pohybují v této branži. Knížka je totiž sestavena jako přehledný studijní materiál, který ocení jak junioři v marketingově-mediální branži, tak senioři, pro které se bude jednat o příjemné osvěžení základů a kontextuálních vazeb této části oboru.

Media Guru offline objednávejte na této adrese. Cena činí přívětivých 500 Kč za 126 stránek. A protože Marketing Journal podporuje každou kultivaci oboru, dostanete na publikaci při vepsání hesla "M-journal.cz" do objednávky 20% slevu.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.