CzechTourism podpoří domácí cestovní ruch

4. 5. 2010 | KAS
"Dovolená v česku - to letí," tak zní hlavní motto nové kampaně, kterou dnes představila státní agentura CzechTourism a jež má posloužit k podpoře domácího cestovního ruchu. Akce má být největší kampaní k podpoře domácí turistiky, jaká kdy v ČR byla realizována. CzechTourism navíc uhradí pouhých 15 % nákladů, zbytek je pokryto z evropských fondů.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

"Dovolená v česku - to letí," tak zní hlavní motto nové kampaně, kterou dnes představila státní agentura CzechTourism a jež má posloužit k podpoře domácího cestovního ruchu. Akce má být největší kampaní k podpoře domácí turistiky, jaká kdy v ČR byla realizována. CzechTourism navíc uhradí pouhých 15 % nákladů, zbytek je pokryto z evropských fondů.
Audio a televizní spoty budou v éteru od května do října, objeví se na Nově a Primě a rádiu Impuls. Kampaň má být unikátní i svým zásahem, jejímu působení by mělo být vystaveno dosud největší procento osob. Cílit přitom bude velmi obecně, na mladé, rodiny s dětmi i seniory.
Kampaň představí dovolenou v ČR v novém světle. Namísto výčtu památek se zaměří na propagaci jednotlivých zážitků. Domácí dovolená by tak měla získat na prestiži zejména u skupiny do 26 let.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: