Na trh vstupuje nový online supermarket. Tomato.cz chce konkurovat cenou trvanlivého zboží i nabídkou netradičních potravin

4. 3. 2021 | redakce
Světové cukrovinky a originální asijské suroviny ozvláštnit nabídku nového online supermarketu Tomato.cz. Ceny chce držet na stejné či nižší úrovni než v supermarketech.

Nový online supermarket Tomato.cz spouští svůj provoz v pondělí 8. března 2021. Reaguje tak na zvýšenou poptávku po online nákupu potravin a spotřebního zboží a současně přináší zákazníkům několik výhod. Zavedeným online supermarketům chce konkurovat zejména dostupnými cenami běžného sortimentu a také rozšířenou nabídkou sortimentu specializovaného, jako jsou světové cukrovinky a originální asijské suroviny. V první fázi bude rozvážet široký sortiment trvanlivých potravin a drogerie po území Prahy ve spolupráci s rozvozovou službou DoDo.

V současné době je pro mnoho lidí možnost online nákupu velmi vítaným a mnohdy jediným způsobem, jak si obstarat potřebné zboží. Řadu z nich ale odrazuje cena, která je často vyšší než při běžném nákupu v supermarketu. Chceme dát lidem možnost, aby si výhodně a pohodlně nakoupili do zásoby. Na Tomato.cz nakoupí veškeré trvanlivé potraviny a běžnou domácí drogerii za stejné nebo lepší ceny než v běžných supermarketech,” přibližuje koncept nového online supermarketu Viktor Mai, CEO Tomato.cz.

Tomato.cz zajišťuje prozatím rozvoz po území hlavního města Prahy, a to prostřednictvím dovážkové služby Dodo. Cena rozvozu je 99 Kč, nákup v hodnotě nad 1000 Kč doručí Tomato.cz zákazníkovi zdarma. Minimální hodnota objednávky je 500 Kč. Zákazník si dovoz objedná na následující den nebo pozdější termín a zvolit si může i 2hodinové rozmezí, kdy se mu převzetí nákupu hodí.

Delegováním na externího dodavatele chce Tomato.cz vyřešit obvyklé slabé místo online supermarketů - problémy s dovozem. „DoDo má s rozvozem potravin v ČR bohatou zkušenost a na trhu dobré jméno. Zaváží online objednávky velkých kamenných řetězců, online supermarketů i sítí rychlého občerstvení. Službu nám navíc přizpůsobil opravdu na míru,” komentuje výběr dopravce Viktor Mai, CEO Tomato.cz. Po zaběhnutí služby má Tomato.cz v plánu rozšířit rozvoz i do středních Čech a postupně do celé republiky.

Služba, která už má za sebou zkušební měsíční provoz v režimu Friends and Family, pro začátek nabídne široký sortiment trvanlivých potravin, běžné domácí drogerie, plen, dalšího dětského zboží a sortimentu pro domácí mazlíčky. Prozatím má v nabídce přes 15000 druhů produktů. V nejbližších měsících je v plánu rozšířit nabídku i o chlazené, mražené a čerstvé potraviny.

Vedle standardního sortimentu je v nabídce také nejširší nabídka asijských ingrediencí a surovin pro přípravu pokrmů ze všech koutů Asie. Na Tomato.cz zákazníci seženou i oblíbené potraviny, které jsou v běžné síti jen těžko dostupné - od speciálních příchutí Coca-Coly přes americké cukrovinky až po širokou nabídku čokolád značky Lindt.

Generálním ředitelem online supermarketu je Viktor Mai, který má v oblasti obchodu s potravinami a rychloobrátkovým zbožím v ČR téměř desetiletou zkušenost. Také díky dlouhodobě budovaným vztahům s dodavateli z celého světa tak může českým zákazníkům nabídnout nízké ceny i běžně obtížně dostupný sortiment.

 

Štítky dokumentu: E-Commerce
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.