Na všech snímcích z této fotobanky jsou ti, co přežili boj s rakovinou

16. 12. 2014 | Petr Michl
Tomuto charitativnímu projektu klišé fotobank odpustíte. Všichni lidé na fotografiích z photosfor.life mají dobrý důvod ukazovat svůj zářivý úsměv.

 

Lidé na snímcích z fotobank jsou jak z jiného světa. Zubí se s bělostnými úsměvy, u flipchartů stojí zásadně v genderově a rasově vyrovnaných skupinách a netíží je snad jediná starost - žijí na virtuální planetě, kde jsou jen mladí a úspěšní lidé. Polská agentura Isobar Poland tuto vlastnost využila pro charitativní projekt photosfor.life, kterému tradiční fotografické klišé rádi odpustíte.

Na všech pozitivních snímcích z dané fotobanky totiž naleznete ty, kteří vyhráli svůj souboj s rakovinou. Lidé s takovouto zkušeností často uvádějí, že je neučila vážit si každého okamžiku a více si užívat života. I proto daným lidem nebudete ostentativní radost závidět. Navíc jsou dané fotografie testamentem toho, že diagnóza rakoviny nemusí nutně znamenat také rozsudek smrti.

Snímky jsou pochopitelně k mání. Použití snímku na web či v tištěných materiálech stojí 75 dolarů,  pro osobní účely pak 8 dolarů. Veškerý zisk jde přitom nadaci Rak'n'Roll Win Your Life! k financování terapie pro pacienty s rakovinou.

Špatných a nespravedlivých věcí se děje na světě mnoho, a proto i neziskové organizace s bohulibým posláním musí bojovat o pozornost a přicházet na inovativní způsoby, jak povzbudit veřejnost k darům. Isobar Poland se to rozhodně podařilo.

Níže můžete najít některé z dalších fotografií z photosfor.life








Štítky dokumentu: Marketing v neziskovém sektoru
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.