Nápaditá 3D inzerce v novinách prodává kuchyně

9. 4. 2014 | Petr Michl
Řádková inzerce ožívá. Kreativita v tištěné reklamě ve třetím rozměru využila umírající reklamní formát.

Reklama v tištěných periodikách upadá a obzvláště to platí pro nudnou řádkovou inzerci v novinách - pár desítek znaků protkaných výrazy jako prodám", „nabízím" či koupím". Tato nejzákladnější forma inzerátů se už z většiny titulů přestěhovala na internet, zcela to ovšem neplatí v Kolumbii. V jednom z místních plátků byla využita k fascinujícímu marketingovému kousku.

Inzeráty byly vystavěny do 3D modelu, který ukazuje kuchyňskou linku. Ta je nenápadná, ale na několikátý pohled už takřka nepřehlédnutelná. Vše je navíc doplěnno textem se zněním: „Kuchyň, kterou si představujete najdete v HiperCentro Corona." Ano, reklama jako celek neudeří do očí nutně napoprvé, ale když si ji všimnete, nebude ji moc z hlavy vypudit.

Zdroj: Felipe Salazar Behance

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.