Reklama na antiperspirant pro intimní mužské partie nabízí netradiční možnost přivonět si

25. 8. 2025 | Petr Michl
Jen tak si přičuchnout. Reklama na mužský antiperspirant Lynx pro intimní partie boří hranice

 

Značka pánské kosmetiky Lynx (v Česku AXE) uvedla na začátku roku sprej, který má udržet „ve vůni" i vaše intimní partie. Nyní přichází s originálním billboardem, který rozhodně umí vzbudit pozornost, obzvláště při použití kolemjdoucími zamýšleným způsobem.

Tato technologie je známá už dlouho z časopisů pro ženy. O stránku otřete opakovaně ruku, přičichnete si k ní, a zjistíte, jak voní propagovaný parfém nebo mýdlo. V reklamní agentuře Lola Mullen Lowe se ovšem popsaný princip rozhodli využít na billboardu. 

Ten vypadá jako klasická prémiová reklama na svůdné prádlo. Je na něm svalnatý model s břišáky jako struhadlo v pozici, která zaujme ženy a přinutí muže, aby se kriticky zamysleli nad stavem své kondice. Nyní by je ale měl vyzvat ještě k něčemu dalšímu.

K tření trenek reklamního modela a přičuchnutí.

A přiznejme si, že jeho zachycení je skutečně nevídaná podívaná. Nevíme, kolik mužů bude na veřejnosti toto dělat. Výkonný kreativní ředitel Lola MullenLowe, Tomás Ostiglia, tomu ale věří, když v tiskové zprávě uvádí:

„Naše publikum se vyvinulo. Chtějí všude krásně vonět a oceňují humor, odvahu a upřímnost."

Dle globální ředitelky značky Lynx, Caroline Gregory, je tento billboard více než pouhým stuntem. Má být „ukázkou účelu produktu a oslavou sebevědomí v jeho nejneotřesitelnější podobě". Byznysově jde o vstup velkého světového hráče do kategorie, v níž dosud operují hlavně menší značky s mnohdy odvážnou komunikaci. Vzpomeňte si na české Angry Beards. Držet se při zemi by tak nebylo rozumné. 

Kampaň byla spuštěna v ulicích Londýna. Díky distribuci v časopisech pro muže si ale lidé mohou přivonět i ve větším soukromí.




To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: