Národní potravinovou sbírku podpoří „písmenková“ komunikační kampaň

2. 11. 2017 | redakce
Národní potravinové sbírka má novou vizuální identitu. Jak se vám líbí?

Nezisková organizace Byznys pro společnost připravila na podporu Národní potravinové sbírky, kterou organizuje, komunikační kampaň. Jejím cílem je informovat o sbírce a zapojit do ní co nejširší veřejnost. Za kreativním konceptem stojí studio Družina. Národní potravinová sbírka se uskuteční v sobotu 11. listopadu. Do 5. ročníku se letos se zapojily: Tesco, Globus, Penny Market, Kaufland, Albert, Lidl, BILLA, Makro, dm drogerie markt a ROSSMANN. Sbírka proběhne v jejich 750 prodejnách. Každý z nás zde může pomoci nákupem potravin a drogistického zboží lidem v nouzi. Potraviny pak putují například matkám samoživitelkám, lidem v azylových domech, seniorům a dalším potřebným.  Záštitu nad sbírkou převzal ministr zemědělství Marian Jurečka.

„Národní potravinová sbírka je jednou z našich klíčových aktivit v oblasti charity. Významné místo má i v strategiích společenské odpovědnosti zapojených obchodních řetězců, proto jsme na její podporu připravili komplexní komunikační kampaň – od komunikace na sociálních sítích, přes ATL aktivity. Věříme, že letos překonáme rekordní výnos sbírky z loňského roku, kdy se vybralo 312 tun zboží, z toho 4,6 tun drogistického zboží,“ říká Milan Kříž, ředitel komunikace platformy Byznys pro společnost, organizátora Národní potravinové sbírky.

Novou vizuální identitu letošního ročníku Národní potravinové sbírky vytvořilo pro neziskovou organizaci Byznys pro společnost studio Družina pod vedením Jana Žaloudka a Michaely Klakurkové. Hlavní inspirací se staly klasické domácí zavařovačky ze spíži našich babiček, které evokují poslání sbírkysbírku trvanlivých potravin. Vznikl tak klíčový vizuál sbírky, který tvoří sbírka nádob ve tvaru jednotlivých písmen - naplněné nejrůznějšími potravinami různé struktury, barev i skupenství. Výsledkem je několik variant vizuálů pro print i krátká hravá videa plnících se písmových znaků pro použití v komunikaci na sociálních sítích.

Písmo je pro nás nositelem obsahu, i jednotlivý́ znak jím může být naplněn až po okraj. V našem zpracování jsou znaky písma jako prázdné nádoby, připravené přijmout do sebe doslova jakýkoliv obsah. Dohromady pak vytvářejí text hlavního sdělení - Národní potravinová sbírka,” říká Jan Žaloudek, art direktor, studia DRUŽINA.

Sbírka je podpořena komunikací na internetových stránkách www.potravinypomahaji.cz, na facebookovém a instagramovém profilu akce, outdoor kampaní (billboardy, rámečky ve vlacích), printovou kampaní, PR aktivitami a zapojením blogerů.

Pro uskutečnění sbírky je samozřejmě klíčová podpora ze strany obchodníků. Nejde jen o to, že sbírka se uskuteční v jejich prodejnách, ale zásadní je i komunikační podpora ze strany samotných obchodních řetězců. Byznys pro společnost proto poskytuje retailerům komunikační balíček (vizuály, informace pro interní komunikaci), které pak využívají v externí a interní komunikaci: POS materiály, sociální sítě, direct mail, weby atd.

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.