Návod: Jak se odhlásit z reklam Googlu, které využívají vaši fotografii a jméno

14. 10. 2013 | Petr Michl

Nelíbí se vám, že, Google zavádí reklamy využívající fotografie a jména uživatelů? Reklamy najdou své uplatnění v rámci Google+, ale i v dalších službách Googlu, včetně výsledků vyhledávání a map. Sociální rozměr se objeví například u hodnocení restaurací, filmů, hudby, hotelů a dalších míst, ale také udělování +1, sdílení i toho, jaké značky či osobnosti na Google+ sledují.

Podoba Google reklam se sociálním kontextem


Dobrou zprávou je, že Google umožňuje úplný opt out. Pokud nechcete, můžete nastavit, že reklamy se sociálním kontextem nebudou využívat vaši identitu.

Zde je návod, jak to udělat:

  • Klikněte na tento link.

  • Odškrtněte čtvercové políčko, pokud je už zaškrtnuté. Pokud není, nechte ho být (zatím prý je v obecném nastavení poněkud nepořádek a někteří uživatelé jsou automaticky od „social ads" odhlášeni, jiní nikoliv).

  • Zmáčkněte „Save"


A je to!

Štítky dokumentu: Google Reklama online
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.