Navrhněte si jedinečné skleněné dílo. Moser spustil digitální platformu MyMoser

15. 10. 2021 | redakce
Na možnost návrhu vlastních tenisek jsme si už u světových značek zvykli. Nyní tu je ale díky sklářské manufaktuře Moser i konfigurátor originálních skleněných děl.


Vázy Diva. Zdroj: Moser

Moser spustil novou diSklářská manufaktura Moser v rámci rozvoje e-commerce představila inovativní nástroj – konfigurátor MyMoser. Zákazníci si nyní v on-line prostředí mohou navrhnout vlastní dílo značky Moser dle své představivosti. Spuštění konfigurátoru provází on-line kampaň, komunikace na sociálních sítích a v PR.

Sklárna Moser s tradicí delší než 160 let otevírá svět zakázkové výroby díky nové digitální technologii, která umožňuje personalizovat a customizovat v on-line prostředí křišťál Moser. V novém interaktivním konfigurátoru MyMoser si mohou zákazníci vytvořit originální skleněné dílo. Zvolí si velikost, barvu, rytinu či doplní dekorativní a nápojové sklo o oroplastiku nebo o monogram v různém provedení.

„Nový konfigurátor MyMoser nemá v segmentu ruční zakázkové výroby obdobu. Umožňuje nám více posílit tradiční značku Moser v digitálním světě. Věříme, že osloví nové i stávající zákazníky, kteří si chtějí hravou formou navrhnout a personalizovat skleněné dílo a zapojit svoji kreativitu,“ uvedla Martina Jirásková, marketingová ředitelka společnosti MOSER, a.s. a dodala: „MyMoser se bude postupně rozšiřovat o další produkty, dekory a nové možnosti konfigurace tak, aby se zákazníci měli dále na co těšit.“

Digitální konfigurátor MyMoser je propojený s mezinárodním e-shopem, který společnost Moser provozuje na svých webových stránkách. Spuštění konfigurátoru předcházel téměř rok vývoje. Sklárna Moser na jeho vývoji spolupracovala s firmou FG Forrest, která navrhla řešení 3D fotorealistických rendrů a následné digitální vytvoření všech možných kombinací produktů, které se zákazníkům nabízí.


Váza Spheres. Zdroj: Moser


Sklenice Makee. Zdroj: Moser


Modrá váza Spheres. Zdroj: Moser

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.