Nejoblíbenější videa na YouTube v roce 2011

22. 12. 2011 | CaB
Server YouTube představil nejsledovanější videa za uplynulý rok. Služba také letos zaznamenala až bilion zhlédnutí.

Web pro sdílení videí YouTube vydal žebříček deseti neoblíbenějších videí za uplynulý rok 2011. Na svém oficiálním blogu se rovněž pochlubil, že letos zaznamenal až bilion zhlédnutí. Podle serveru Business Insider jsou zřejmě započítávány všechny případy, kdy uživatel sledoval video alespoň 5 vteřin.

Celosvětově nejsledovanějším videem mezi těmi, které na web nahráli uživatelé nebo partneři mimo prémiový kanál VEVO, se stal videoklip k písni Friday mladé americké zpěvačky Rebeccy Black. Neoblíbenějším reklamním spotem na YouTube je video automobilky Volkswagen The Force. Za ním se umístila reklama Royal Wedding mobilního operátora T-Mobile.

V České republice pak uživatelé nejčastěji sledovali video z pořadu České televize 168 hodin, na kterém si prezident Václav Klaus při své dubnové návštěvě v Chile strčil do kapsy protokolární pero. Nejsledovanějšími videi v Česku byly také reklamy společnosti T-Mobile nebo Google, videoklip On the Floor zpěvačky Jennifer Lopez nebo píseň Půlnoční z filmu Alois Nebel.

 

Zdroj: www.youtube-global.blogspot.com, www.businessinsider.com

Štítky dokumentu: Google Virální marketing YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: