Nepřeskočitelná reklama od Barclays vás přiková k obrazovce

24. 5. 2017 | Petr Michl
5 vteřin trvá někdy jako věčnost. V tomto případě uběhne 22 vteřin jako mžik.



Relativitu času zažil každý z nás. Pokud nepočítáme páteční odpoledne v práci, jsou jednou z nejintenzivnějších připomínek tohoto fenoménu pre-roll  video reklamy. Těch 5 vteřin, než je můžete přeskočit, se neuvěřitelně táhne! Nová reklama britské banky Barclays je jednou z nemnoha výjimek potvrzujících toto pravidlo.

Složitá sekvence pohybu udělátek, mezi nimiž figurují tenisák, kola od automobilu, drtič, autobaterie nebo věšák plný košil, způsobí to, že se chcete dozvědět, co se stane dalšího, a zároveň si přitom přečtete i to, že každý korporátní zákazník Barclays dostane svého vlastního „relationship directora“ s hlubokou znalostí oboru. Celý spot je navíc uvozený vzkazem, že tento relationship director chápe vaše potřeby, a proto se reklama přeskočí sama.

Jediné, co lze vyčíst, je velikost krabice a písma na ní u prvního sdělení. Při automatickém spuštění v news feedu Facebooku, který proběhně v relativně malém okně, by to přeci jenom chtělo něco výraznější, aby byla čitelnost větší. 

Pokud vás zajímá, jak se vše dalo do pohybu, můžeme vám nabídnout video z natáčení.

 

Dosud jsme vám neřekli, kdo za spotem stojí. Dost možná to ale tušíte. Tvůrci jsou lidé z Martin Agency, která se v posledních letech stala odborníkem na bláznivé pre-rolly, které nechcete přeskočit.

Připomeňte si její „unskippable ads“ pro pojišťovnu Geico, za které dostala řadu ocenění oborových ocenění, včetně Lvů z Cannes Lions. Za zhlédnutí stojí také letošní pokračování v podobě „stlačených reklam".

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.