Nike oslavuje indické sportovkyně v bollywoodském stylu

21. 7. 2016 | Jakub Hort
Ze hřiště do Bollywoodu. První indická reklama Nike oslavuje sportovkyně v tradičně netradičním stylu místní produkce.



Nejnovější virál od indické pobočky Nike se rozhodl zaměřit na sportovkyně, které to v této zemi nemají zrovna nejjednodušší. Moc se o nich neví a nikdo je nepoznává. Z toho důvodu vzniklo video „Da Da Ding“, které pomohla vytvořit agentura Wieden + Kennedy India.

Klip si diváci velmi rychle oblíbili i přesto, že nebyli schopni sportovkyně rozpoznat. Hlavní postavou videa se tak stala známá bollywoodská herečka Deepika Padukone. Ta byla před svou hereckou dráhou reprezentantkou Indie v badmintonu. Nicméně to nemění nic na faktu, že o profesionálních hráčkách fotbalu, hokej, kriketu a dalších sportů nemají obyvatelé Indie ani páru. V televizi jsou hlavními sportovními hrdiny hráči kriketu a prostor pro ženský sport je minimální až nulový.

Neznalost sportovkyň představovala pro značku jakou je Nike zajímavou výzvu. Výsledkem je kvalitní video, které se povedlo ze stránky hudební, režijní i produkční. Hudba nastaví správnou atmosféru, ve které sportovkyně představují nejen diverzitu v Indii, ale i ve sportu samotném. Všechny zobrazené elementy reprezentují indickou pop kulturu, která dokonale zapadá do dlouho vytvářeného ducha značky Nike.

„To, kým dnes jsem a vše, čeho jsem dosáhla, vychází z mnoha let, kdy jsem sportovala," říká ve videu Pakudone. „Mé cíle, oddanost, soustředění, věrnost, disciplína, oběti a tvrdá práce. To vše jsem se naučila díky sportu. Ten mě také naučil, jak se popasovat s úspěchem a neúspěchem. Jak bojovat. Udělal mě nezastavitelnou!" popsala nynější herečka a bývalá sportovkyně svou životní cestu.

Nike a Wieden + Kennedy už mají dlouhou společnou historii. Všech 8 globálních poboček agentury pracuje s touto značkou. Video „Da Da Ding“ je debutem indické pobočky po tom, co vyhrála tendr v roce 2015.

Zdroj: Adweek

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.