Nová kampaň NaZuby.cz se mistrně vyhýbá klišé dentálních reklam

9. 11. 2018 | Petr Michl
Doktoři v bílých pláštích, přebělené úsměvy a dokonale symetrické bobky pasty vymáčknuté na kartáček — to v reklamách NaZuby.cz nečekejte. Místo toho vás skousnou a nepustí příhody z ústní dutiny zprostředkované herci v parodických zubních kostýmech.



S každodenním údělem zubů pracuje ve své vůbec první reklamní kampani největší e-shop specializovaný na ústní hygienu, Nazuby.cz. Odlehčené spoty představují zuby coby opomíjené a přehlížené pracanty, kteří musejí skousnout vše, co jim naložíme.
 
Do 12. prosince běží na Youtube a Facebooku první ze série spotů ukazující nejběžnější strasti zubů. Kromě spotu narazíte i na další online brandové formáty.


 
Aleš Márovec, spolumajitel Nazuby.cz: „Naším záměrem je oslovit zákazníky, kteří chtějí o své zuby lépe pečovat. Třeba zubní kaz patří k nejčastějším zdravotním komplikacím, ale jde mu přitom snadno předejít. Naším cílem je zvýšit zájem o téma ústní hygieny, poskytnout lidem dostatek informací prostřednictvím našeho magazínu a pomoci i poradnou, kde odpovídá na dotazy zubní lékařka.”
 
O koncept se postarala agentura Brain One, režie se ujal Radim Vaňous. Produkci zajistili Bumerang.film. Níže si můžete prohlédnout i video představující průběh natáčení.


 
Marek Linhart, kreativní ředitel Brain One: „Hledali jsme dlouhodobý způsob, jak ukázat všechny možné problémy spojené se zuby bez obvyklých doktorů v bílých pláštích, přebělených úsměvů a dokonale symetrických bobků pasty vymáčknutých na kartáček.”
 
Kampaň bude pokračovat v roce 2019 dalšími spoty o těžkém údělu zubů a nejužitečnějších produktech, které péči usnadňují. Určitě dojde na boj se zubním kamenem i kazem a, jak naznačuje „making of video", možné se bude i trhat.


Tip redakce:

Zprostředkování toho, co se děje v těle, skrze okostýmované ztvárnění herci není novinkou. Připomeňte si třeba scénu s přípravou spermií na akci ve filmu Woodyho Allena, Vše, co jste chtěli vědět o sexu.

Nás pak nesmírně baví 3 roky staré kampaně australského výrobce spodního prádla Bonds, který vyprávěl o jejich pohodlnosti příběh ze života varlat.

Podívejte se na konkrétní spoty a geniální outdoorovou reklamu v článku Varlata na billboardu značky trenek Bonds reagují na okolní teplotu.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: