Nová podoba Timeline se začíná objevovat uživatelům

20. 12. 2012 | Petr Michl
Facebook začíná uživatelům měnit podobu Timeline na od listopadu testovanou verzi s jedním sloupcem pro příspěvky.

Facebook začíná uživatelům měnit podobu Timeline. Fotografii s popisky změn zveřejnila odbornice na sociální média, Mari Smith. Nová podoba je charakteristická především tím, že se příspěvky objevují pouze v jednom sloupci. Mezi častými výtkami uživatelů totiž byla nespokojenost s tím, že musí při hledání příspěvků těkat očima zleva doprava a zpět. Moduly ukazující poslední aktivitu, přátele, navštívená místa a boxy spojené s open graph aplikacemi jsou na pravé straně, podobně jako v stávající verzi. Liší se ovšem vzájemné proporce na stránce - sloupec pro příspěvky se rozšířil. Na jeden řádek se tak vejde více textu, což by mělo alespoň částečně snížit potřebu uživatelů scrollovat dolů. Uprostřed zmizela časová osa, po pravé straně zůstává možnost rychle přecházet mezi měsíci a roky.

 

Fotografie poklesla o něco níže (o 40 pixelů). Základní informace o vašem zaměstnání, bydlišti a vzdělání nejsou pod fotografií, přestěhovaly se napravo od ní. Drobné odlišnosti se najdou i ve srovnání s obrázky spojenými s oznámením testování přicházející verze Timeline na konci října. Tehdy byly na fotografiích zachovány pod cover fotkou čtvercové vizuální náhledy položek „Přátelé“, „Fotky“, „Mapa“, „To se mi líbí“ atd. Nyní na stejném místě najdeme lištu bez zmíněných náhledů. Dle popisků Mari Smith by mělo být dané pořadí položek na liště: Timeline / About / Friends / Photos, pořadí dalších položek po rozkliknutí More („Více“) už bude mít uživatel možnost ovlivnit. Suscribers jsou již přejmenováni na followers.

 

Jinou podobu má mít také zvýrazňování příspěvků. Dosud bylo poměrně nápadné, roztáhlo okno s příspěvkem na celou šíři. Nyní je ovšem k příspěvku pouze přiřazen modrý štítek a velikost zůstává stejná.

 

Zdroje: www.facebook.com/maris, www.insidefacebook.com

Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.