Novoroční výprodeje jsou méně příznivě hodnocené než v loňských letech

5. 1. 2010 | ILE | zdroj: m27
Přestože se očekávalo, že letošní povánoční a novoroční výprodeje budou pravým rájem zákazníků, zázrak se většinou nekoná. A to ani přes to, že obchodníci letos méně šidí a slevové akce většinou vedou svědomitě. Z rychlého průzkumu společnosti m27, který máme k dispozici, mají zákazníci k letošním výprodejům výhrady. Na co si zákazníci nejvíce stěžovali?

Přestože se očekávalo, že letošní povánoční a novoroční výprodeje budou pravým rájem zákazníků, zázrak se většinou nekoná. A to ani přes to, že obchodníci letos méně šidí a slevové akce většinou vedou svědomitě.
Z rychlého průzkumu společnosti m27 z počátku ledna tohoto roku, který máme k dispozici, vyplývá, že zákazníci mají k letošním výprodejům výhrady. Na co si nejvíce stěžovali?

Důvodů je několik. Zaprvé fakt, že vyprodávat se začlo s neobvyklým předstihem a skutečnost, že po slevách byla ze strany zákazníků větší poptávka než před rokem. Právě díky tomu přestaly být rychle aktuální letáky distribuované za pomoci neadresného mailingu - nízkokusové zboží se rychle vyprodalo. Lidé také více nakupovali již o vánočních svátcích a v novém roce logicky došlo ke snížení nabídky slevněného zboží. Zákazníci navíc v rámci mediálního tlaku často nabyli mylnou představu, že letos se dá veškerý sortiment sehnat za zlomek běžné prodejní ceny - zjištění, že tomu tak není pak vedlo ke snížení spokojenosti.

Na otázku, zda jsou zákazníci spokojeni více než vloni kladně odpovědělo jen 28%, naopak nespokojenost s letošním průběhem vyjádřilo celých 63%.

 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.