Obří 3D kočka komunikuje s dalšími reklamami v centru Tokia

4. 2. 2022 | Petr Michl
Jen tak si skočit z billboardu na billboard… 3D kočka z tokijské čtvrti Šindzuku to zvládá s přehledem, obzvláště když jí zavoní grilovaný tuňák.

 

Již dříve jsme vás informovali o 3D kočce, která jezdí po billboardu v Tokiu na vysavači Roomba. Nyní se naučila novým kouskům a neváhá je návštěvníkům trendy čtvrti Šindzuku předvést. Jen jeden digitální billboard je přitom pro ní málo.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: