Vaše dnešní dávka roztomilosti: populární tokijská kočka z digitálního 3D billboardu má nového kamaráda

8. 11. 2021 | Eva Dragulová
Letos v létě japonské Šindžuku rozmňoukala 150metrová 3D kočka. Ta si teď na digitálním billboardu v rámci nové kampaně od značky iRobot hraje se zcela novou Roombou.

Když se v červenci tohoto roku v tokijské čtvrti Šindžuku objevila na obřím billboardu roztomilá 3D kočka, spustila poprask. LED obrazovka o ploše téměř 155 metrů čtverečních zabírá totiž celá tři patra a umožňuje promítat obraz ve 4K. Veliká kočka proto působí jako živá, trojrozměrná iluze je dokonalá, jen se jí dotknout. Japonci navíc mazlíčky milují, kočky obzvláště. Tito chlupáči pro ně totiž symbolizují štěstí a pohodu. 

Kočka se ráno se spuštěním reklamní plochy budí v 7 a ukládá se ke spánku v 1 ráno, když ji vypínají. Zvíře mňouká, protahuje se, dělá zkrátka všechny ty roztomilosti, co vaši domácí mazlíčci obvykle dělávají. Kočka měla inzerentům především ukázat, jak mohou obrovskou reklamní plochu dobře využít k propagaci svých výrobků. A toho se chopil výrobce robotických vysavačů a ke kočce k radosti všech přibyl na velkou obrazovku kamarád. Nejnovější model vysavače Roomba. Kočky a Roomba – to je téma. Na internetu najdete spoustu vtipných videí, v nichž tito čtyřnozí tvorové hrdě jezdí na vysavači nebo se ho snaží alespoň ulovit. A podle počtu zhlédnutí je to oblíbená kratochvíle spousty lidí. 

Tokijská kočka se v těchto dnech o svůj prostor 155 metrů čtverečních dělí s robotickým vysavačem a nevypadá to, že by jí to vadilo. Naopak jí to život dosti zpestřuje a kočka si s novým modelem robotického vysavače dokonale notuje.

V animaci, kdy se vysavač pouští do čištění zvířecích chlupů, se zvědavá 3D kočka poprvé setkává s Roombou i3. A když je vysavač poblíž zvířete, začne automaticky uklízet. Hektickým okolím Šindžuku se tak rozléhá nejen spokojené mňoukání kočičího mazlíčka, ale nově i znělka, která je jedním kódů značky Roomba.

 

Videoreklama je první vlaštovkou celé série Roomba pro kočky, která se bude průběžně objevovat na obrazovce až do 31. prosince.  

Zdroje: Designtaxi, Grapee, Thisiscolossal

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.