Obří čokoládová slepice je hvězdou velikonoční kampaně

14. 3. 2016 | Jakub Hort
Gigantická slepice nakladla čokoládovou nadílku a velikonoční zajíček neskrývá své rozhořčení ve speciálním zpravodajství.



Co bylo dříve, slepice, nebo vejce? Jisté je to, že ve velikonoční kampani, kterou pro supermarket Asda vytvořila agentura VCCP, se vyskytuje obojí v abnormální velikosti a celé z čokolády.

Ve Velké Británii se nemusí zubaři bát o dostatek pacientů, protože těchto gigantických vajec má supermarket připravených celkem 20 miliónů. Nakladla je čokoládová slepice o velikosti King Konga za doprovodu klasické písně od Toma Jonese „She’s a lady“.

Během natáčení nahradila slepici 9 metrů vysoká tyč, ke které všichni herci vzhlíželi. „Studiu Framestore, které čokoládovou slepici vytvořilo, patří obrovský dík za skvělou práci, kterou odvedli,“ řekl kreativní ředitel VCCP Andy Booth pro portál AdFreak. „Udělat povrch tak, aby vypadal jako opravdová čokoláda, byla obrovská výzva. Ale sami jsme věděli, že dokud nebudeme mít nutkání do čokolády sami kousnout, tak nejsme u toho správného výsledku. Museli jsme zvážit spoustu aspektů jako pohyb, výšku i váhu, a jak to celé bude na obrazovce vypadat. Výchozím bodem pro naši slepici bylo, jak se pohybovali dinosauři v Jurském parku,“ poodhalil Boothpůvod slepice.

Speciálně pro tuto kampaň vzniklo také zpravodajství, které poskytuje informace o této čokoládové královně. Nejžhavějším tématem je, jak se ke své konkurence staví velikonoční zajíček, další symbol tohoto svátku. Ten neskrývá své rozhořčení nad množstvím čokoládových vajec, které byly slepicí vyprodukovány.


Díky excelentní investigativní práci celého zpravodajského týmu došlo také k průlomovému zjištění, jaká příšera se ve skutečnosti nachází v jezeře Loch Ness.
 

Všichni si obří čokoládovou slepici velmi rychle oblíbili. Za prvních 24 hodin nasbíralo video celkem 650 000 zhlédnutí na Facebooku a hashtag #GiantHen zaznamenal téměř 4 miliony impresí.

Zdroje: Adweek, CampaignLive

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: