Obsluhujte AdWords z mobilu s novou aplikací pro Android

10. 3. 2015 | Petr Michl

Obsluhovat reklamy v AdWords můžete nově  i mnohem víc za pochodu. V Google Play byla zveřejněna mobilní aplikace pro správu kampaní v Obsahové síti Googlu.

Aplikace byla oficiálně uvedena minulý měsíc v Kanadě a nyní nastal čas jejího rozšíření pro zbytek světa. Nemá za cíl být pouhým nástrojem pro  monitoring situace, nabízí i řadu funkcí správy, včetně úpravy bidů a rozpočtů kampaní.



Dashboard nabízí přehled impesí, kliků a CTR, stejně jako ceny a konverzí. Vše může být také filtrováno na úrovni reklamní skupiny s možností segmentace dle dne v týdnu či zařízení. 
Zatím je dostupná pouze Android verze, plánuje se i ta pro iOS, ale nebyly zveřejněny detaily jejího zveřejnění.

Správci reklam na Facebooku se mohou těšit  už téměř dva týdny z nové verze mobilní aplikace Facebook Ads Manager. Ta je pro změnu v tuto chvíli dostupná jen pro uživatele s iOS.



Zdroje: Google Play, Facebook for Business, iTunes


Štítky dokumentu: Google Reklama online
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.