Odstartoval nový ročník Zlatého středníku a rozšířil své soutěžní kategorie

21. 1. 2022 | redakce
Firmy, agentury a veřejné instituce z Česka i Slovenska mohou opět zabojovat o ocenění svých komunikačních projektů a firemních médií v 20. ročníku prestižní soutěže Zlatý středník. Nově mohou přihlašovatelé poměřit své síly na poli podcastů a komunikace udržitelných investic (ESG).


Zdroj: PR Klub

Soutěž Zlatý středník pořádá již od roku 2002 profesní organizace PR Klub. Letošní
20. ročník nabídne celkem 20 soutěžních kategorií, ceny Grand Prix a vyhlášení nejlepších projektů z oborových sektorů. Nejpopulárnější kategorií soutěže se v předchozím roce stala Společenská odpovědnost a udržitelnost, která je v tomto roce nově rozšířena o projekty spadající pod ESG a jejich komunikaci. Mezi vyhledávané kategorie dále patří například Integrovaná kampaň, Kreativní idea, Interní tištěný časopis a noviny, Interní komunikace a employee engagement nebo Využití sociálních sítí a influencer marketing.

Zcela novou samostatnou kategorií soutěže jsou podcasty. Reflektujeme tak trend využívání tohoto nástroje, který se zvedl během posledních zhruba pěti let a hraje významnou roli v tvorbě obsahu mnoha českých i slovenských značek a organizací,“ říká Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu. 

Zásadní novinkou soutěže je dále nabídka pro early birds přihlašovatele a s tím nově zavedené ceny přihlášek do hlavních kategorií. Do 15. února tak platí sleva 1000 Kč, čímž cena za přihlášení klesá na 4 950 Kč bez DPH. Současně během posledních dvou týdnů registrací, tj. od 16. března do 31. března, lze přihlásit projekt za 6 950 Kč bez DPH.

Také v letošním 20. ročníku se pořadatelé zaměří na vysokou expertízu porotců a kvalitu hodnocení přihlášených prací. „Opět vybíráme téměř 100 českých a slovenských porotců, kteří se dle své odbornosti zaměří na jednotlivé projekty a udělí jim zpětnou vazbu. Stále tak platí, že každý přihlašovatel získá slovní hodnocení svých projektů, které sestává z pozitiv, negativ, doporučení a celkového shrnutí spolu s informací o celkovém pořadí,“ sdělil Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu.

Zlatý středník již třetím rokem přijímá přihlášky ze Slovenska. „V loňském roce se počet slovenských komunikačních projektů zdvojnásobil a očekáváme další nárůst. Z celkového počtu 490 přihlášek jsme získali 95 ze Slovenska. Nebylo proto výjimkou, že tyto projekty obsazovaly příčky vítězů,“ říká Štefan Frimmer, spoluzakladatel platformy Komunikační experti, a dodává: „Jsme rádi, že Komunikační experti letos převezmou záštitu na Slovensku. Pracujeme na tom, aby se tato soutěž stala benchmarkem středoevropského komunikačního prostoru.

Přihlašovatelé mohou opět zabojovat o prvenství napříč oborovými kategoriemi v oblastech veřejného sektoru, průmyslu, strojírenství a energetiky nebo finančních služeb. Navíc budou uděleny speciální ceny Grand Prix v kategoriích Osobnost PR, Talent roku a Nejlepší agentura.

Přihlášky mohou podávat firmy, agentury, neziskové organizace i vládní instituce na www.zlatystrednik.cz/prihlaska do 31. března.

 

 

Hlavní kategorie 20. ročníku Zlatého středníku

  1. Audio a video prezentace
  2. Brožura, katalog a leták
  3. Elektronický časopis a blog
  4. Externí tištěný časopis a noviny
  5. Integrovaná kampaň
  6. Interní komunikace a employee engagement
  7. Interní tištěný časopis a noviny
  8. Kreativní idea
  9. Krizová komunikace, komunikace změny a public affairs
  10. Launch, relaunch, rebranding
  11. Mobilní aplikace a inovace
  12. Newsletter
  13. Nízký rozpočet a jeho efektivita
  14. Podcast
  15. PR event
  16. Společenská odpovědnost a udržitelnost a komunikace udržitelných investic (ESG)
  17. Struktura, obsah a storytelling
  18. Výroční zpráva
  19. Využití sociálních sítí a influencer marketing
  20. Webové stránky

Oborové kategorie

  • Auto-moto a doprava
  • Finanční služby
  • FMCG, krása a móda
  • Neziskový sektor
  • Průmysl, strojírenství a energetika
  • Sport, zábava, umění, média, cestovní ruch a gastronomie
  • Telekomunikace a IT
  • Veřejný sektor a politická komunikace
  • Zdravotní péče a farmacie

Grand Prix

  • Nejlepší agentura
  • Talent
  • Osobnost PR
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: