Oficina s Primou Cool nominována na evropskou cenu Promax

8. 4. 2010 | ILE
Grafika TV kanálu Prima COOL od grafického studia Oficina byla nominována na evropské ceny Promax / BDA Europe hned ve dvou kategoriích: Best programme branding a Best original logo design. Nominace na prestižní světově uznávané ceny přichází záhy po úspěchu na domácí půdě - vizuální styl TV stanice Prima COOL totiž nedávno zvítězil ve veřejném hlasování v rámci Výročních cen Czech Grand Design za rok 2009, a získal tak Cenu veřejnosti.

Prima Cool z pera studia Oficina, zdroj: archiv

Grafika TV kanálu Prima COOL od grafického studia Oficina byla nominována na evropské ceny Promax / BDA Europe hned ve dvou kategoriích: Best programme branding a Best original logo design. Nominace na prestižní světově uznávané ceny přichází záhy po úspěchu na domácí půdě - vizuální styl TV stanice Prima COOL totiž nedávno zvítězil ve veřejném hlasování v rámci Výročních cen Czech Grand Design za rok 2009, a získal tak Cenu veřejnosti.

Lukáš Fišárek a Marek Cimbálník z grafického studia Oficina dodávají: „Jsme velmi potěšeni, že grafika Primy COOL má úspěch jak u diváků, tak u odborné veřejnosti a boduje také za hranicemi České republiky. Doufáme, že se alespoň jedna z nominací na Promaxu promění ve vítězství. Tato skutečnost je pro naše studio závazkem i motivací do další práce. Děkujeme FTV Prima za oboustranně přínosnou spolupráci.“

PROMAX / BDA je předním světovým sdružením odborníků a multimediálních designérů pracujících v elektronických médiích v oblasti  reklamy a marketingu. Sdružuje přes 4000 firem a fyzických osob z více než 65 zemí. V rámci zkoumání budoucího směřování oboru a srovnávání kreativního myšlení pořádá mezinárodní konference členů v různých částech světa, obvykle jsou navíc doprovázeny výstavami a roadshow. V rámci podpory tvůrčí činnosti a přehledu nejnovějších trendů uděluje Promax / BDA každý rok ocenění, a to ve více než čtyřiceti kategoriích. Tyto ceny jsou považovány za nejprestižnější v oblastech profesionální propagace, marketingu a designu v rámci elektronických médií na celém světě.

Štítky dokumentu: Budování značky Reportáže
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.