Old Spice mistrně využívá funkci taggování na Instagramu pro vyprávění komiksového dobrodružství

4. 8. 2015 | Petr Michl



Old Spice se rozhodně nebojí bláznivých kampaní, jak dokládají třeba jeho stalkující matky oplakávající mužnost synů. Nyní se značka ve spolupráci s agenturou Wieden+Kennedy rozhodla pro inovativní kampaň i na Instagramu.

S pomocí taggování odvádí uživatele ze svého hlavního účtu na další, které byly vytvořeny speciálně pro vyprávění příběhů doplněných krásnými černobílými komiksovými ilustracemi. Stačí kliknout na obrázek a poté na ottagovaný prvek na fotografii a ten vás odvede k dalšímu snímku. Celý příběh začíná překvapivým probuzením v temné jeskyni. Můžete se rozhodnout pro chycení lahve sprchového gelu Old Spice, nebo pro následování náznaku světla v dáli.


Každá z fotografií nabízí tímto způsobem několik cest, kudy se může příběh dále ubírat. Stačí kliknout na ten správný tagg. A to může být někdy i problém, protože Old Spice vytvořil i vtipné slepé uličky příběhu, jako je ta níže. V ní popisek zní: „Ó ne. Podlehl jsi brandingu příliš brzy. Chytí tě marketingový výzkumník a už o tobě nikdo neuslyší. Proč sis nedopřál víc našich brandingových zážitků?! Vrať se zpět."


Takovéto marketingové vtipy umíme ocenit, obzvláště pak, když jsou zkoušené přímo na zákazníky. Pro více rozpustilého humoru si proklikejte kampaň Old Spice přímo na Instagramu značky, začněte první fotografií.

Štítky dokumentu: Instagram

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: