Olympus na vás apeluje: Pomozte svému zrcadlovkáři

19. 12. 2014 | Petr Michl
Zrcadlovkáři jsou chudáci - pod tíhou jejich obřích fotoaparátů je bolí záda a mají další zdravotní i psychologické problémy. Pomozte jim s Olympusem.

Pomoz svému zrcadlovkáři - to je jméno nové kampaně výrobce fotoaparátů Olympus. Stejně jako v uplynulých dvou letech si tak trochu dělá legraci ze zatvrzelých majitelů zrcadlovek a upozorňuje, že zrcadlo ve fotoaparátu není podmínkou pro pořizování kvalitních snímků.

Majitelé zrcadlovek se vždy cítili trochu nadřazení nad běžnými cvakači s kompakty. Zhruba posledních 5 let, ale mají někteří z nich nové nepřátele i mezi majiteli přístrojů ze segmentu kompatních CSS. To jsou de facto kompakty, které ovšem používají stejně jako většina zrcadlovek nižších a středních tříd obrazový senzor APS-C a výměnné objektivy. I s menším a lehčím tělem fotoaparátu dokážou vytvořit velice kvalitní snímky. Olympus nyní využívá této rivality a ve svém videu vyzývá známé zrcadlovkářů, aby jim pomohli. Jsou to přece chudáci - pod tíhou jejich obřích přístrojů je bolí záda a mají další zdravotní  psychologické problémy, například obtížně navazují sociální kontakt.

Olympus proto přišel zrcadlovkářům na pomoc a nabízí fotomasáže, které uleví jejich namáhaným zádům. Poskytuje fotoasistenty a terapeutické pomůcky známe z předešlých kampaní – Fotocihlu a Fotomaják, v neposlední řadě také pořádá sezení Anonymních zrcadlovkářů. 

Kampaň od agentury Zaraguza  probíhá primárně online a je spojená s microsite www.olympuspomaha.cz, na nichž je možné pro zrcadlovkáře vyhrát fotomasáž. V instoru bude probíhat roadshow Pomoz svému zrcadlovkáři se soutěží o fotoaparát Olympus OM-D E-M10.

Připomeňte si i předešlé kampaně. Vše začalo fotomajákem.

Za nejvtipnější - a v mnohém zároveň nejtrefnější - považujeme ovšem loňskou kampaň, která nabízela zrcadlovkářům fotocihlu.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.