Oreo pobavilo sérií mini hororů na Vine

4. 11. 2013 | Petr Michl
Vymítač ďábla, Vetřelec, Noc oživlých mrtvol nebo The Shining. Oreo dokázalo všechny tyto hororové klasiky přehrát – za 6 sekund a s pomocí sušenek.

Poslední říjnový den patří Halloweenu. Tento svátek spojený s koledováním ve strašidelných kostýmech se u nás neuchytil, ale jeho tradice v anglosaských zemích je velice silná. Jen v USA prý každá domácnost utratí ve spojení s Halloweenem v průměru 44 dolarů za sladkosti. I to je důvod, aby se na zábavně strašidelnou notu připomínaly značky, které se mohou v kapsách koledníků po vyslovení: „Trick or Treat," objevit.

I tento rok se proto jejich marketingová oddělení snažila. U nás nejvíce zabodovaly sušenky Oreo. Tradiční hvězda sociálních médií posledních let si vybrala video aplikaci Twitteru, Vine, pro natočení série mini filmů jako šestivteřinových připomínek slavných hororů.


Prvním z nich byla Noc oživlých mrtvol z roku 1968, klasika, která de facto odstartovala žánr Zombie hororů. Při sledování následujících záběrů pamatujte na to, že když potká Zombie zdravého jedince, chce si kousnout jeho mozku. Poté, co se mu to podaří, začne mít jeho oběť po chvíli úplně stejné tužby.


Asi nejvíce se nám líbí adaptace kultovního sci-fi, Vetřelec. A která scéna je slavnější než neplánovaný „porod" příšerky dutinou břišní?


Chodbami osamělého hotelu kdesi v horách projíždí malý Danny Torrance na tříkolce, zatímco jeho otec, Jack, pomalu podléhá běsům u psacího stroje. Ano, to je jeden z útržků z Kubrickova temného výletu za hranice běžného hotelového servisu, Osvícení - v originále The Shining. Oreo si název upravilo na The Spilling. Zkázou sušenky je mléko, pro porovnání přidáváme i scénu z filmu, v kterém se rozlévá úplně jiná tekutina.


A na závěr si dáme trochu vymítání ďábla. Jde samozřejmě o adaptaci slavného filmu ze sedmdesátých let, The Exorcist. Přiznejme si, že sušenka s „točící hlavou" to tentokrát proti originálu v míře strašidelnosti prohrává.


Oreo opět potvrdilo, že je hvězdou propagace na sociálních médiích založené na reakcích na aktuální události. Její oslava stoletého výročí s jinou sušenkou na každý den Oreo Daily Twist je už nyní materiálem pro učebnice moderního marketingu. #OreoHorrorStories pak možná dají na velice pěknou doplňující případovou studii.

Sušenky se musí pořádně zapít. Jedna z možností je „omlékovat je", ale když už nehledíme na kalorie, pojďme si dopřát colové nápoje. I jejich dva nejslavnější zástupci se na Halloween činili.

PEPSI se nejdříve vytasila s kostýmem s pláštíkem Coca-Coly se sdělením: „We wish you a scary Halloween". Obránci Coca-Coly přispěchali s odpovědí poukazující na to, že lidé si oblékají kostýmy také tak trochu podle svých oblíbených hrdinů. Text u stejného vizuálu zněl:  „Everybody wants to be a hero!"


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: