Originální peča-kuča se stala událostí PR summitu

29. 10. 2009 | TMJ
Zábavné, originální, inspirující – to byly nadšené ohlasy na soutěž Pecha kucha, která se odehrála v rámci odborné konference PR summit v andel´s hotelu v Praze. Netradiční formát maximálně sedmiminutových vystoupení se stal událostí konference. Hlavními aktéry bylo pět odvážných profesionálů, kteří se v časovém limitu pokusili formou originálních prezentací najít odpověď na otázku „Jak si může PR ukousnout co největší kus koláče MARCOM?“.

Zdroj: PR Summit

Praha, 27.10. – Zábavné, originální, inspirující – to byly nadšené ohlasy na soutěž Pecha kucha, která se odehrála v rámci odborné konference PR summit v andel´s hotelu v Praze. Netradiční formát maximálně sedmiminutových vystoupení se stal událostí konference. Hlavními aktéry bylo pět odvážných profesionálů, kteří se v časovém limitu pokusili formou originálních prezentací najít odpověď na otázku „Jak si může PR ukousnout co největší kus koláče MARCOM?“.

Tato část programu už předem budila největší zvědavost i mírné rozpaky, jelikož většina účastníků si nedokázala představit, co je čeká. To, co se následně za přítomnosti více než 170 profesionálů nakonec odehrálo, většinu přítomných nadchlo. Velkou zásluhu na tom měla Barbora Tachecí v roli škodolibé moderátorky, která se nespolehla na podklady organizátorů, ale soutěžící představila s pomocí informací od svých „tajných“ zdrojů.

Těžkého úkolu se jako první zhostil Václav Pavelka z Native PR. Neúprosně stíhán časovým znamením na poslední chvíli stihl předat publiku šest podmínek, které by měl každý píárista splnit, pokud chce odkrojit část koláče „konkurentům“ z reklamy. Michaela Benedigová z agentury Seesame zaujala hravou prezentací plnou emocí, která přinesla slovenský pohled na věc. Ondřej Drábek z BeefBrothers šokoval sál duchem Michaela Jacksona – snad chtěl naznačit, že při hledání odpovědi na soutěžní otázku honíme ducha. Jakub Hrabovský z Vodafone UK zdůraznil nástup sociálních sítí a velké šance public relations na internetu. Jako poslední vystoupila Petra Mašínová z OKD. V prezentaci plné vtipu upozornila zejména na fakt, že univerzální odpověď na otázku neexistuje.

Každý soutěžící sklidil velký potlesk, nicméně bylo třeba vybrat vítěze. Publikum rozdělené do dvanácti skupin po krátké interní diskusi zvolilo jednoho, který nejvíce zaujal jak silou myšlenky, tak kreativitou prezentace. Vítězem se stal Václav Pavelka, který vtipem a smyslem pro sebeironii zasáhl smysly auditoria nejsilněji. Navíc v jeho prospěch hrála skutečnost, že se do skutečného koláče sám zakousl a nabídl koláče i všem v sále.

Pecha kucha získala následně uznání v anketě účastníků PR summitu: „zábavná a zajímavá forma prezentací, která 100% udržela pozornost posluchačů!“, „velké oživení, to musíte za rok zopakovat“, „výborné jako celek i jednotlivě - každý vystupující byl jinak inspirativní“.

Tato forma prezentací se ukázala jako nesmírně efektivní („všechny prezentace by měly být takto informačně nabité a časově úsporné“), svým způsobem objevná („různé úhly pohledu, překvapivá zjištění o pestrobarevnosti názorů PR specialistů“) a současně zábavná („ukázalo se, že nám píáristům jen prospěje, když se budeme brát méně vážně“).

Více o PR summitu 2009 na www.prsummit.cz, více o přípravách dalšího ročníku se můžete dozvědět na e-mailové adrese antonin.parma@blueevents.eu.

Štítky dokumentu: Reportáže

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: