Osobní doporučení v pinterestovém obalu

15. 11. 2012 | BeDa
Vybíráte restaurace, filmy, elektroniku i plyšáky na základě doporučení přátel? Pak je Snooxs přesně pro vás.

Rada od známého, rodinného příslušníka či nejlepšího přítele má často velmi silný vliv na naše nákupní rozhodování. Ať už se jedná o nákup elektroniky, zájezdu či večeře v restauraci. I společnosti si začínají uvědomovat, že osobní doporučení je pro zákazníky základní bernou mincí. A právě na to reaguje start-up Snooxs. Shromažďuje všechna doporučení od přátel, známých či odborníků v oboru (nebo úplně cizích lidí, kterým se rozhodnete důvěřovat) na jednom místě přehledně v různých sekcích v líbivém layoutu okoukaném z Pinterestu.

 

Snooxs přitom jen nepomáhá lidem při výběru a nákupu, ale zároveň podporuje i prodej zboží a služeb firem. Doporučené restaurace, hotely, cestovní kanceláře, knihy a jiné položky je možné i rovnou zamluvit, objednat či koupit. Mělo by stačit jedno kliknutí. Nefunguje to tak zatím u všech doporučení, ale Snoox se snaží uživatele přimět k přidávání linků, které mohou vést na další informace o produktu, k zabookování hotelu či letenky, rezervaci v restauraci či například videu. Dohromady dělí Snoox jednotlivé odkazy do devíti různých kategorií.

 

Vypadá to užitečně a zábavně. Registrace je snadná, sociální login přes účet na Facebooku je superrychlý. Snoox vám automaticky přidělí i jméno a vytvářet jednotlivá doporučení je stejně snadné, jako zadávat položky do vyhledávače. K jednotlivým položkám Snoox nabízí i obrázky, co našel na webu. Můžete si z nich vybrat nebo vložit vlastní.

Když chcete brouzdat v hromádce doporučení, nejde to jen tak pasivně, nejprve musíte také vy něco doporučit. Na Pinterestu se to hemží obrázky pěkných věcí a roztomilých ježčích klubíček, ale říkáte tak většinou vlastně jen - tohle se mi líbí. Na Snooxu doporučujete věci, se kterými máte zkušenost, a díky vašim informacím si někdo může užít třeba skvělou dovolenou. Pokud vezme tuto myšlenku za svou dostatečné množství lidí, má Snoox zaděláno na to stát se významným hráčem na poli e-commerce.

Zdroj: www.techcrunch.com

Štítky dokumentu: E-Commerce Facebook Pinterest
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.