P2P carsharing HoppyGo zahájil novou kampaň, cílí na zážitky

16. 7. 2018 | Petr Michl
P2P carsharing HoppyGo se spojil se SmileCar a svou zfůzovanou existenci startuje s marketingovou kampaní. Ta nestaví na argumentu, že auto může být ve velkém městě ekonomický nesmysl, ale na tom, že sebrat se a jet na ryby nebo na kola v tereňáku či na romantickou projížďku v kabrioletu můžete, i když tyto vozy nevlastníte. Stačí využít ty sdílené.

HoppyGo, největší český peer to peer carsharing, uvádí svou novou reklamní kampaň. Sází v ní především na zážitky a emoce spojené s cestováním, které je díky sdílení vozů dostupné každému.

Přichází s ní nedlouho  poté, co byla 25. července ÚOHS posvěcena fůze s další obdobnou službou SmileCar, a došlo tak ke sloučení nových entit. Služba HoppyGo má spojovat výhody obou původních služeb a funguje pod záštitou ŠKODA AUTO DigiLab a Leo Express.

Hlavním cílem kampaně je zvýšení obecného povědomí o carsharingu, jeho možnostech a výhodách v běžných životních situacích. Sdílení aut představuje jako službu, která ulehčuje život a jednoduše propojuje majitele aut s lidmi, kteří si vůz potřebují půjčit.

„Naším cílem je ukázat hlavní výhody carsharingu v každodenním životě a v situacích, které zná každý z nás. Sdílení aut vidíme jako rovnocennou alternativu k vlastnění auta a jako takovou službu ho chceme i prezentovat,“ doplňuje Jan Charouz, CEO HoppyGo.

Kampaně, za kterými stojí Bistro Agency, tvoří tři klíčové vizuály, které doprovodí image video spoty a taktická kreativa

Kampaň poběží od července do prosince tohoto roku jako online display reklama, na sociálních sítích, v běžných videoformátech a také na OOH formátech, především pak na nádražích a prostředcích městské hromadné dopravy.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace Startup

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: