Pepsi redesignuje další nápoje

10. 5. 2010 | KAS
Pepsi Co. radikálně mění vzhled svého portfolia. Po loňském redesignu Pepsi Coly přichází na řadu mezinárodní úprava designu lahví Mirindy a limonády 7UP. Nápoje dostaly nová loga, design i tvar lahví. Design je jednoduší a přináší sjednocující prvky pro celou řadu nápojů Pepsi. Důvodem změny má být lepší viditelnost v regálech a sjednocení designu s POP a POS nástroji.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Pepsi Co. radikálně mění vzhled svého portfolia. Po loňském redesignu Pepsi Coly, která se v novém kabátě objevila v tuzemských regálech začátkem tohoto roku, přichází na řadu mezinárodní úprava designu lahví Mirindy a limonády 7UP. Nápoje dostaly nová loga a design a změnil se také tvar lahví, který bude opět pro oba produkty stejný. Design je jednoduší a přináší sjednocující prvky pro celou řadu nápojů Pepsi. Důvodem změny má být lepší viditelnost v regálech a sjednocení designu s POP a POS nástroji.
Redesign lahví i nadále cílí na skupiny mladých zákazníků.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.