Pinterest plánuje nové funkce, které značkám usnadní nabídku produktů

6. 3. 2019 | Aneta Birnerová
Celosvětový katalog nápadů přichází s návodem, jak se značky mohou ještě více přiblížit ke svým zákazníkům. Uživatel bude moc vyhledávat jen to, co se dá koupit, nebo si vyfiltrovat zboží od konkrétní značky.

Platforma sloužící ke sdílení fotografických alb plných nápadů, návodů nebo studijních materiálů čím dál více přesouvá svůj fokus z inspirace výrobky koncových uživatelů na propagaci prodeje výrobků světových značek.

Pinterest si uvědomuje, že jeho 250 milionů aktivních uživatelů měsíčně na web chodí často s nákupním záměrem. V tom případě je škoda k němu jen inspirovat a neprodat. Aby uživatelům usnadnil tuto cestu za pokladem, rozhodl se v blízké době zveřejnit světovým značkám a společnostem následující možnosti: odkaz na osobní podstránku (katalog) značky, personalizované nákupní doporučení, katalogy, nákupní reklamy, rozšíření nákupního vyhledávání.

Odkaz na značkový katalog (Shop a brand) poukazuje na vytvoření osobní podstránky pro každou značku. Uživatel se tak prostřednictvím odkazu u každého výrobku dostane na celou kolekci.

Personalizovaná doporučení (Personalized shopping recommendations) z uživatelem uložených inspirací, tzv. pinů, vytvoří návrhy na nákup tematicky příbuzných komodit na hlavní stránce.

Katalogy (Catalogs) si značky budou moci vytvářet jednoduchým nahráním všech produktů, kterým bude přiřazen nákupní produktový pin (product pin).

Reklamy (Shopping Ads) budou již brzy přístupné pro všechny schválené business účty pomocí reklamního manageru (Ads Manager) stejně, jako je tomu například na Facebooku. Nicméně na rozdíl od největší světové sociální sítě business účet na Pinterestu stále nelze ovládat z osobního účtu uživatele a je třeba si založit účet nový.

Vyhledávání (Shopping search) inspirace, co si můžete rovnou zakoupit, se s těmito novými funkcemi pro uživatele stane hračkou. Stačí zadat kategorii produktů – například sukně nebo hodinky – a nákupní výsledky se zobrazí jako první. Příklad si můžete prohlédnout na následujícím obrázku, který ilustruje výlohu celosvětového katalogu nápadů.

S těmito novými možnostmi se Pinterest vydává na půl cesty mezi kategorii e-shopů sdružujícím nabídku mnoha brandů, jakým je například Zoot, a sociální sítě založené na vizuálním obsahu, jmenovitě Instagram, který chystá uvedení nového nákupního tlačítka.

Zdroj: pinterest.com

Štítky dokumentu: E-Commerce Pinterest
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.