Pinterest zavádí nové nákupní funkce a rozšiřuje dostupnost těch stávajících

11. 6. 2021 | Beáta Vaňková
Pinterest spouští novou funkci Nákupní seznam, která umožní ukládat všechny produktové piny na jednom místě. Uživatelům tím usnadní návrat k uloženým položkám a jejich nakupování.

Pinterest jako katalog nápadů se už dávno stal zdrojem inspirace, která může vést k online nákupům. Samotné piny (špendlíky) nebo vizuální vyhledávání pomáhají uživatelům v objevování produktů. Nová funkce je oproti nim ovšem vyloženě konverzní povahy jejím cílem je převést uložené piny uživatelů na Nákupní seznam.

Pinterest jako katalog nápadů se už dávno stal zdrojem inspirace, která může vést k online nákupům. V průběhu let pracoval na vylepšení propojení spotřebitelů s produkty a službami, které chtějí koupit. Samotné piny (špendlíky) nebo vizuální vyhledávání pomáhají uživatelům v objevování produktů.

Pinterst k tomu na svém blogu uvádí:

„Lidé si na Pinterestu už nyní ukládají nápady a produkty, které se jim líbí, a víme, že je více než 7x pravděpodobnější, že si uložené produkty koupí. Proto spouštíme funkci Nákupní seznam, kde mohou mít uživatelé své piny s produkty automaticky uložené na jednom místě. To jim usnadní návrat k nákupu zboží, které si vyhlédli, až na něj budou budou připraveni. Uživatelé Pinterestu budou také upozorněni, když budou moci získat výhodnou nabídku na své uložené produkty, pomocí oznámení o zlevnění cen. Nákupní seznam je zatím k dispozici v USA a Velké Británii. Později v tomto roce se objeví v Austrálii, Kanadě, Francii a Německu." 

Uživatelům na výše zmíněných trzích umožní Pinterest nakupovat přímo prostřednictvím pinů, nástěnek, vyhledávání a inspirací, které najdou v reálném světě pomocí vizuální vyhledávací funkce Lens.

Pinterest rozšiřuje program „Ověřený prodejce”

Kromě nákupního seznamu společnost rozšiřuje své obchodní nástroje programu Verified Merchant Program, který byl spuštěn v loňském roce a pomáhá uživatelům Pinterestu s objevováním a nakupováním od důvěryhodných značek.

Nyní program funguje tak, že pokud se stanete ověřeným obchodníkem, mohou se vaše piny objevovat organicky lidem, kteří na Pinterestu hledají produkty a nakupují. Abyste se jím mohli stát, musíte mít aktivní katalog, funkční tag a splňovat pravidla pro obchodníky.

Nově Pinterest umožňuje prodejcům také možnost zaregistrovat se k ruční kontrole, aby zjistili, zda splňují jeho požadavky na vysoké úrovni. Pokud ano, obdrží na svém profilu modré zaškrtnutí jako signál, že jsou důvěryhodným obchodníkem. Tuto možnost rozšířil do Velké Británie, Austrálie, Kanady, Francie a Německa.

Společnost také uvedla speciální dvoutýdenní nákupy s názvem „The Goods by Pinterest“, který uživatelům umožní přístup k limitovaným edicím výrobků prodávaných výhradně prostřednictvím Pinterestu od nových značek, jako jsou Outdoor Voices (USA), Olive & June (USA), Lucy and Yak (UK), Charlotte Tilbury (UK) nebo Park and Fifth (CA). 

Nakupování na Pinterestu je větší a lepší než kdykoli předtím také pro inzerenty. Nový průzkum ukazuje, že když dáte lidem čas na rozmyšlenou, vede to k výrazně vyšším útratám. Pinterest uvedl, že počet uživatelů, kteří se zapojují do nákupů, vzrostl za poslední rok o více než 200 %. Dodal, že podle jeho nedávné studie aktivní „pinneři” navštěvující Pinterest každý týden překonávají svou měsíční výší (online) útrat dvojnásobně ty, kteří Pinterest nenavštěvují tak často, a mají o 85 % větší nákupní košík.

„Lidé vždy chodili na Pinterest nakupovat — používají Pinterest k objevování nových nápadů a aktivně zvažují, co udělat nebo koupit, aby tyto nápady uskutečnili. Chceme uživatelům pomoci najít produkty přesně pro ně a mít jistotu, že si vybrali solidní zboží od renomovaných obchodníků s bezproblémovým nakupováním. Jsme nadšeni, že uživatelé Pinterestu ve více zemích budou nyní moci přejít od inspirace k nákupu kdekoli na Pinterestu, čímž se zase o krok přiblížíme k našemu cíli, kterým je usnadnit nakupování u každého připnutí (pinu, pozn. red).” uvedl v příspěvku na blogu Pinterestu globální vedoucí oddělení nákupních produktů Dan Lurie.

Zdroje: Pinterest Newsroom, Adweek

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.