Pour Feliciter 2010!

24. 12. 2009 | Brož František
Vážení čtenáři, děkujeme za přízeň, kterou jste nám za letošní rok projevovali. Je to pro nás velký závazek i do příštího roku, kdy vám budeme dále přinášet každodenní informační servis ze světa marketingové komunikace. Přejeme vám, abyste do nového roku vstoupili v klidu a pohodě a aby pro vás následujících dvanáct měsíců bylo ve znamení pracovních i osobních úspěchů!

Vážení čtenáři,

děkujeme za přízeň, kterou jste nám za letošní rok projevovali. Je to pro nás velký závazek i do příštího roku, kdy vám budeme dále přinášet každodenní informační servis ze světa marketingové komunikace.
Přejeme vám, abyste do nového roku vstoupili v klidu a pohodě a aby pro vás následujících dvanáct měsíců bylo ve znamení pracovních i osobních úspěchů!

Vaše redakce portálu Marketing Journal.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: