PR je silné i navzdory turbulencím

9. 4. 2010 | ILE
PR patří mezi nejsilnější nástroje marketingové komunikace a dobře odolává poklesům v celém odvětví. Aby si ovšem své výsadní postavení udrželo, je potřeba, aby se do budoucna zaměřilo na snižování produkčních nákladů. Zhruba takovou zprávu o stavu evropského, zejména pak britského PR přináší společnost Marketing Monitor, která mapuje finanční vitalitu marketingových společností.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

PR patří mezi nejsilnější nástroje marketingové komunikace a dobře odolává poklesům v celém odvětví. Aby si ovšem své výsadní postavení udrželo, je potřeba, aby se do budoucna zaměřilo na snižování produkčních nákladů. Zhruba takovou zprávu o stavu evropského, zejména pak britského PR  přináší společnost Marketing Monitor, která mapuje finanční vitalitu marketingových společností.
"Sektor public relations ukázal velmi dobré výsledky, dokázal, že stojí na zdravých základech a i v době krize zvýšil profitabilitu," komentuje zpráva. "Zvýšil se také průměrný plat zaměstnance v této oblasti, a to téměř dvě procenta."
Jak se zdá, mohlo by to být právě PR, kdo nenechá zahynout marketingovým a komunikačním agenturám a celý obor postaví v rámci pokrizového zotavování na nohy.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.