Jenovéfa Boková chválí v kampani České spořitelny Čechy, kteří spoluvytváří udržitelnější budoucnost

29. 4. 2022 | redakce
České spořitelna ztvárněná Jenovéfou Bokovou opět chválí ty, co dělají Česko #silnější. Ukazuje budoucnost udržitelné kuchyně, odhaluje potenciál 3D tiskáren a podívá se i do vesmíru.

Nová komunikační kampaň „Společně tvoříme #silnější budoucnost" je součástí dlouhodobého komunikačního konceptu #Silnější, který banka odstartovala loni na jaře. Kampaň tematizuje udržitelnost nejen v ekologickém kontextu, ale zaměřuje se na další aspekty udržitelné budoucnosti, jakými jsou finanční zdraví, vzdělávání nebo inovace. Hlavní tváří aktuální kampaně je opět herečka Jenovéfa Boková, která dominovala již v předchozí kampani Spořitelny. Kampaň poběží od 2. května až do konce července a k vidění bude na všech tradičních kanálech včetně sociálních sítí, pobočkách Spořitelny nebo v kinech Cinema City. TV spot, který bude ke zhlédnutí zejména na TV Nova nebo ČT Sport, opět připravila agentura VMLY&R s produkcí Creative Embassy, režie se ujali Přemysl Ponáhlý a Jan Kalvoda, kteří jsou známí jako Duo Wolfberg.

 Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny, ke kampani říká:

„V předchozí kampani Spořitelna vyprávěla příběh své téměř 200leté existence a motivovala Čechy k sebevědomí a odvaze postavit se na vlastní nohy a prosperovat. Nový televizní spot je zasazen do současnosti a banka se v něm sebevědomě hlásí k podpoře nadčasových řešení a udržitelnému životnímu stylu." 

„Opět jsme chtěli upřít pozornost na lidi a jejich sílu měnit svět kolem sebe k lepšímu. Tentokrát na to, jak někteří z nás už dnes svými skutky pozitivně ovlivňují naši společnou budoucnost,“ dodává Tomáš Novotný, výkonný kreativní ředitel VMLY&R.  

Dvoudenní natáčení televizního spotu probíhalo z větší části v nově zbudovaných prostorách pražských vysokých škol a také v Centru současného umění DOX. Téma moderních technologií se odehrává na Fakultě chemicko-technologické a komunitní zahrádku se včelími úly na střeše České zemědělské univerzity v Praze. 

„Hlavní hrdinka nám tentokrát ukáže budoucnost udržitelné kuchyně, odhaluje potenciál 3D tiskáren a vezme spolu s celou třídou do vesmíru,” popisuje Tomáš Novotný.

Více o kampani naleznete na stránkách csas.cz/silnejsi-budoucnost,

Tip redakce: 

Podívejte se na první spot s Jenovéfou Bokovou, v němž personifikovala Českou spořitelnu napříč dvěma stoletími.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: