Předsevzetí do nového roku dle sociálních médií. Vede zdraví, cestování a peníze

5. 1. 2016 | Petr Michl
Tak hodně zdraví, peněz a... cestování. Předsevzetí do nového roku lidé hojně sdílí v sociálních médiích. Infografika od Digimind ukazuje, jaké vedou v určitých regionech světa.

S novým rokem jsou spojena osobní předsevzetí. A vzhledem k tomu, že ta veřejně vyřčená jsou alespoň v naší mysli o něco více závazná, sdílí je mnoho lidí v sociálních médiích. Analytická společnost Digimind monitorovala během prosince 2015 sociální média v globálním měřítku. Její výzkum pak ukazuje, na co lidé chtějí klást v letošním roce skutečně důraz.

Asi nikterak překvapivě figuruje mezi top předsevzetími zdraví a peníze, nejpopulárnější trojici pak doplňuje cestování. V absolutním počtu zmínek vedlo zdraví. Do tohoto čísla se započítávají nejen explicitní vyjádření zdraví, ale například i deklarovaná snaha zhubnout, přestat pít a kouřit, více cvičit nebo zdravě jíst.

Když rozdělíme svět do několika regionů, bude se v nich lišit nejpopulárnější kategorie předsevzetí. V USA a Kanadě, stejně jako v Evropě, je jí zdraví. V jižní Americe si naopak přejí zejména cestovat, v regionu Asie / Pacifik chtějí lidé nejvíce ušetřit peníze. 



Kompletní infografiku si můžete prohlédnout níže:


Zdroj: Digimind

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.