Přehled: Nové Facebook Page Insights

11. 10. 2013 | Petr Michl
Nové Page Insights se už týkají všech. Podívejte se na podrobný přehled toho, co v nich najdete.

V beta verzi má mnoho lidí nové Page Insights již od června. Nyní však Facebook přistupuje k zavedení pro všechny a najednou. V čem je zobrazení analytického nástroje pro posuzování engagementu a trafficu na stránkách nové?

Níže nabízíme přehled jednotlivých částí nových Insights. Používáme přitom termíny, které se objevují v české jazykové verzi.

Přehled (Overview)

Přehled zobrazuje data za posledních 7 dnů, zahrnuje:

  • To se mi líbí
  • Dosah příspěvku
  • Zaujetí
  • Statistiky k posledním 5 příspěvkům

To se mi líbí (Likes)

Velmi jednoduchý pohled na statistiky spojené s „lajky". Tři základní grafy ilustrují:

  • Celkový počet označení stránky jako To se mi líbí
  • Nové označí stránky jako To se mi líbí
  • Odkud pochází označení vaší stránky jako To se mi líbí

Dosah (Reach)

Tato sekce nabízí interaktivní grafy. Mimo toho hlavního k dosahu příspěvků jsou k dispozici i grafy zaměřené na:

  • To se mi líbí, komentáře a sdílení
  • Skrytí, nahlášení spamu a zrušení označení To se mi líbí
  • Celkový dosah

Interaktivita se projevuje možností nastavení časového rozmezí i filtrací dat podle položek zobrazených po pravé straně. Na obrázcích níže tak můžete vidět 3 proměny grafu pro dosah příspěvků zobrazující postupně data pro dosah organický a placený zároveň, organický a placený.


Návštěvy (Page Visits)

Celkový přehled návštěv vaší stránky, který vám ukáže i externí zdroje návštěvnosti i to, jak lidé klikají na záložky (karty) pod vaší cover fotkou. Zobrazená data se týkají:

  • Návštěvy stránek
  • Návštěvy karet
  • Další aktivita stránky
  • Externí odkazy

Pod „dalšími aktivitami stránky" se skrývají zmínky, check-iny, zakoupení nabídek a příspěvky od ostatních.

Příspěvky (Posts)

Jedna z nejzajímavějších částí nových Insights, která podává podrobné statistiky ke každému příspěvku. Jdou navíc filtrovat, takže si můžete prohlednout třeba příspěvky za poslední dva týdny se zdůrazněním počtu zrušení To se mi líbí. K dispozici je i graf zobrazující, v jakých časech během dne příspěvky zabírají.

Osoby (People)

Poslední sekce Insights podává demografický přehled o fanoušcích vaší stránky.

Další informace můžete nalézt na blogu Facebooku.

Štítky dokumentu: Facebook Reklamy na Facebooku
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.