Premiér Nečas chce zamezit spolupráci mediálních agentur a státních firem

7. 11. 2011 | VOt
Předseda vlády Petr Nečas plánuje významně ovlivnit způsob inzerování státních podniků a úřadů. Hospodářské noviny dnes uvedly, že chce, aby firmy přestaly spolupracovat s mediálními agenturami.

Předseda vlády Petr Nečas se podle dnešního vydání Hospodářských novin rozhodl ovlivnit, jakým způsobem inzerují státní podniky a úřady. Chce, aby firmy jako ČEZ, České dráhy nebo Česká pošta nedávaly vydělávat mediálním agenturám.

„Využívání mediálních agentur v době úspor se ukazuje jako zbytečný luxus. Státní firmy a úřady mají mít schopné zaměstnance, kteří dokáží vyjednávat se zástupci médií přímo, bez prostředníků,“ uvedl Petr Nečas pro Hospodářské noviny.

Změny by měly nastat během následujícího roku 2012. Podle premiéra Nečase mají společnosti přestat spolupracovat s agenturami, které pracují na jejich kampaních a nakupují pro ně reklamní prostory v médiích nebo na internetu.

Jedním z hlavních mediálních prostředníků se stal v posledních letech magnát Jaromír Soukup, který je majitelem agentury Médea. Právě mezi jeho nejdůležitější klienty patřily výše zmíněné státní podniky. Soukup s rozhodnutím předsedy vlády nesouhlasí.

 

Zdroj: www.ihned.cz

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.