Přichází TikTok for Business. Má nalákat inzerenty k větším investicím do reklamy

15. 7. 2020 | Milada Zemanová
Nové rozhraní pro inzerci má pomoci podnikům, aby se snadno propojily s komunitou na TikToku. TikTok for Business je velmi podobný nástrojům, které znáte z ostatních sociálních sítí, inzerenti zde mají k dispozici řadu užitečných nástrojů pro tvorbu a cílení reklamy.

Inzerce v rámci aplikace TikTok byla možná již dříve, nicméně nyní přichází jejich rozšíření. TikTok totiž v posledních měsících testoval reklamní platformu pro podniky s názvem TikTok for Business. Po úspěšném testování několika značkami bude nyní k dispozici globálně.

Inzerenti, kteří realizují reklamy i na jiných sociálních sítích, se v novém rozhraní snadno vyznají. Na první pohled jsou zřejmé obdobné prvky jako v rámci Business Manageru na Facebooku. K dispozici jsou klasické možnosti jako kampaně, cílení na vybrané publikum, rozpočet, plánování apod. Dále jsou zde k dispozici i šablony pro videa.

Součástí TikTok for Business je i možnost výběru, kde bude inzerce umístěna. Zdroj: Social Media Today

Inzerenti tak mohou připravovat typ obsahu přímo na míru této platformě. V rámci kreativních nástrojů TikToku je také možné vytvářet obsah, který kombinuje statické prvky a video, a ten následně použít v kampaních.

Inzerenti mohou využít některou z předpřipravených šablon pro videa. Zdroj: Social Media Today

TikTok ke spuštění TikTok for Business uvedl:

„Globální dostupnost samostatné reklamní platformy poskytne marketérům potřebné nástroje, aby oslovili komunitu TikToku, představili značky novému publiku a snadno optimalizovali své kampaně.”

TikTok for Business umožňuje kombinovat statické prvky a video. Zdroj: Social Media Today

Zmíněné rozhraní bude jistě u firem vítané, protože díky němu snáze osloví své cílové skupiny. A právě finance z reklamy je přesně to, co TikTok aktuálně potřebuje. Poté, co byla tato platforma zakázána v Indii , přes noc přišla o 200 milionů uživatelů. V Indii byl totiž druhý největší počet uživatelů této platformy. Hned po Číně. Dle svého vyjádření, se TikTok snaží tento zákaz zvrátit, nicméně výsledek jeho snažení je velmi nejistý. Navíc mu nyní hrozí zákaz i v USA.

Pokud by tedy aplikace dostala kompletní zákaz i ve Státech, tak to bude pro společnost znamenat výrazné finanční škody. Přehledný nástroj pro inzerenty a s ním očekávané navýšení příjmu z reklamy, by tak TikToku mohly významně pomoci.

Zdroje: Social Media Today, TikTok

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.