Primark přináší kolekci kolekci na podporu boje proti rakovině prsu. Zaměřuje se na ženy po operačním zákroku

4. 10. 2023 | Petr Michl
Primark zahajuje kampaň na podporu povědomí o rakovině prsu. Uvedl už třetí kolekci výrobků zaměřených na ženy po operačním zákroku. Navíc částkou přes 27 milionů korun podpoří charitativní organizace zabývající se tímto onemocněním.

 

V souvislosti s měsícem boje proti rakovině prsu představuje společnost Primark svou nejnovější kolekci na podporu boje proti této nemoci. Už třetím rokem tak vychází speciální kolekce, která zahrnuje 32 kusů oděvů. Oblečení na volný čas, noční prádlo a kosmetické výrobky se objeví ve dvou řadách: v pooperační řadě, která zahrnuje specializované výrobky vyvinuté pro ženy, které prošly či prochází tímto zákeřným onemocněním, a v řadě solidarity, která je zaměřena na zvýšení společenského povědomí o nemoci během měsíce boje proti rakovině prsu. Spolu s uvedením kolekce věnuje Primark charitativním organizacím zabývajícím se rakovinou napříč Evropou a USA celkem přes 27 milionů korun.

 

Pooperační řada byla vyvinuta s důrazem na pohodlí. Výrobky byly navrženy se snahou zmírnit dopady vedlejších účinků léčby a operace, jako jsou zvýšená citlivost, návaly horka a otoky. Mezi speciální vlastnosti výrobků patří možnost zapínání na přední zip, bezkosticové střihy a kapsy na protézy. Podprsenková řada v této kolekci zahrnuje braletku s jemnými krajkovými detaily a bezkosticovou košilkovou podprsenku dostupnou v šedé a krémové barvě. Novinkou jsou letos pooperační sportovní podprsenky a plavky. Kolekce je již nyní k dostání ve vybraných obchodech a bude k dispozici celoročně.

Letošní řada zaměřená na solidaritu zahrnuje kousky pro volný čas včetně triček a nočního či spodního prádla. Více než polovina celé letošní kolekce Breast Cancer Awareness je vyrobena z recyklovaných nebo udržitelnějších materiálů.

Dar ve výši přes 27 milionů korun půjde na zvýšení povědomí o důležitosti samovyšetření a na zajištění toho, aby mohla být ženám postiženým rakovinou i nadále poskytována prvotřídní péče a služby.

„Uvedením této kolekce chceme podpořit ženy, které bojují s následky spojenými s léčbou rakoviny prsu a povzbudit je v každodenním fungování. Důležitým záměrem je také budování většího povědomí o prevenci a rizicích tohoto onemocnění. Jsem rád, že tuto iniciativu pořádáme už třetím rokem, protože svědčí o trvalém závazku společnosti Primark podporovat všechny ženy, ať už se nachází v jakékoliv životní situaci," říkáMaciej Podwojski, ředitel společnosti Primark pro střední a východní Evropu.

Zákazníci si budou moci od 1. října kolekci prohlédnout také na internetových stránkách Primarku a ověřit si dostupnost svých oblíbených výrobků pomocí nástroje pro kontrolu skladových zásob ještě předtím, než se vydají do své oblíbené prodejny.

 

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: