Proč by měl Avenger navštívit neznámé australské městečko? Nalákali jej na podomácku upečenou kampaň

6. 12. 2021 | Aneta Birnerová
Když se hollywoodský představitel boha hromu, Chris Hemsworth, rozhodl navštívit svou domovinu, dozvědělo se o tom i malé australské městečko Corwa. Jeho obyvatelé rázem zatoužili po tom, aby Thorovo kladivo zaklepalo i na jejich dveře. Proto vytvořili reklamní video plné silných argumentů, kterou si slavný herec zamiloval.

Hollywoodský herec Chris Hemsworth, který se v posledních letech proslavil zejména díky roli Thora (podle některých nejsilnějšího Avengera) je australským patriotem. Už před dvěma lety přemístil svou rodinu z Los Angeles zpět na svou rodnou hroudu a na její propagaci se dokonce podílel ve spolupráci s Australskou turistickou kanceláří . Jeho přítomnosti na kontinentě chtěli využít i obyvatelé malého městečka Corwa, které se rozhodlo pozvat Avengera na kávu a sušenky. 

Pozvánku Hemsworthovi poslali v říjnu tohoto roku v podobně vtipného videa propagujícího dvě věci: lásku k hercovi a místní turistické atrakce. Spot se okamžitě stal virálním a obměkčil i kamenné srdce samotného Thora. Ten jej nakonec sdílel na svém Instagramovém profilu, kde přislíbil návštěvu města v příštím roce (až skončí natáčení v zámoří.) 

Video se šíří po sociálních sítích pod hashtagem #GetChrisToCowra (Dostaňte Chrise do Cowry). Účinkují v něm zejména místní s drobnou pomocí několika profesionálních herců.

Hlavním vypravěčem je vedoucí turistického ruchu Glenn Daley, který v přilbici s křídly přesvědčuje svoji kolegyni, že toho „zatraceného Chrise Hemswortha“ musí dostat. „Ale proč by měl přijet právě k nám?“ ptá se oprávněně jeho pravá ruka v kanceláři plné Hemsworthových plakátů. 

Jako odpověď jí slouží montáž přírodních a kulturních krás v okolí Corwy a fakt, že je vzdálená „pouhých 7 hodin od Melbourne”, nebo ještě méně, pokud to vezmete letadlem.

Tichá japonská zahrada, okouzlující přírodní vyhlídky kam se oko podívá a dokonce i lanové centrum, takže také Thorovy tři děti si přijdou na své. 

Ale to nejlepší si necháváme na konec. Glenn Daley jako zlatý hřeb celé kampaně přislíbil výstavbu Hemswothovy sochy v nadživotní velikosti uprostřed místního dětského hřiště. A co když herec nepřijede? „Tak ji postavím stejně. Akorát jej vypodobním jako plešatého tlušťocha,“ odpoví rošťácky Daley.


Zdroj: Corwa Tourism Corporation

Atrakcí má tedy na výběr slavný herec spousty. Od gurmánských dobrodružství na místních vinicích až po surfování či let balónem. Jak ostatně zazní ve videu: „Přijď zlákán koláčky, zůstaň zmámen obláčky.“ (Come for the pies and stay for the skies.)

Vychutnejte si tedy nyní i vy video plné nádherných scenérií, tanců původních obyvatel, uměleckých soch, hasičského sboru a Glenna Daleyho, jehož plnovous a ladnost, s jakou si pohazuje kladivem z něj dělá důstojného kandidáta na přítele Odinova mladšího bratra. 

Do kampaně šlo celé město naplno. Podle Daleyho obyvatele tato akce sjednotila. Kromě videa tak úspěšně vznikly i webové stránky kampaně a nejrůznější profily na sociálních sítích. „Samozřejmě, vše je míněno ve vtipu, město nechce vyvíjet nátlak,“ ujišťuje Daley v rozhovoru pro CNN

Jak jsme již zmínili výše Chris Hemsworth snahu malého městečka náležitě ocenil. Kampaň přesdílel na svém instagramovém profilu a přidal vřelé poděkování společně s přislíbením návštěvy v příštím roce:

„Díky moc všem lidem z Cowry za tuhle skvělou kampaň. Rozesmála mě a dojala zároveň. Teď musím na natáčení do zámoří, ale příští rok jsem u vás jako na koni!“

Mimochodem zámořím je pro něj v současné chvíli Praha, kde natáčí film Extraction 2

Zatracená tradice australské turistické reklamy

„Tak kde zatraceně jsi!?“ Křičí vedoucí turistického ruchu na konci videa. Nejde ovšem o obyčejnou pobídku. Jedná se o odkaz na reklamu australské Turistické kanceláře z roku 2006. Kontroverzní slovo „zatraceně“ (bloody) jí tenkrát vysloužilo nejprve zákaz vysílání v celém Spojeném království. Naopak ale kampaň Brity obměkčila, a ti ji pustili na své obrazovky vždy po deváté hodině večerní. Podívejte se nyní na reklamu, kvůli které nejedna britská dáma převrhla svůj šálek čaje:

Ani výběr reklamního formátu pozvánky není zcela náhodný. Chris Hemsworth se totiž sám podílel na propagaci australského turismu – a to během Super Bowlu v roce 2018, kde pomohl vytvořit parodii na upoutávku nového dílu Krokodýla Dundeeho. Podívejte se na spot a řekněte sami, dokázal by tento nový snímek udržet kvalitu celé série?

Ani zde se ovšem nejednalo o náhodný filmový výběr. Krokodýl Dundee je samozřejmě jeden z nejpopulárnějších australských filmů. Ale hlavním důvodem k jeho parodii je odkaz na sérii reklam, které v 80. letech natočil sám pravý Krokodýl, Paul Hogan. Turismus v Austrálii tenkrát podpořil řadou humorných reklam, jež zobrazují krásu tohoto kontinentu stejnou měrou, jakou si utahují z jeho obyvatel. Jako ukázku vám nabízíme snímek, který se vysvětluje užití ryze australského pozdravu „brýden“.

Austrálie má tedy v oblasti turistického ruchu za opaskem nastřádáno pár velmi silných nábojů. těm se nyní připojila i lokální pozvánka od malého městečka ve státě Nový Jižní Wales. Věříme, že rodilý australan Chris Hemsworth této pobídce neodolá a příští rok Corwu skutečně poctí svou návštěvou. 

„Zatrub, jestli máš v kalhotách kladivo.“ | Zdroj: Corwa Tourism Corporation

Zdroj: Travel LeisureVacations TravelEdition CNNNews.com.au 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: