Prodej počítačových her podle očekávání klesl

27. 9. 2010 | ITO
Na trh herního průmyslu přichází očekávaná pokles. Jen v USA došlo během prvních šesti měsíců podle výzkumné agentury NPD Group k meziročnímu poklesu tržeb o více než pětinu. Důvodem je nejen krize, ale hlavně větší obliba social-gamingu a narůstající objemy přímo stažených titulů, přímo související s poklesem cen za připojení k vysokorychlostnímu internetu.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Na trh herního průmyslu přichází očekávaná pokles. Jen v USA došlo během prvních šesti měsíců podle výzkumné agentury NPD Group k meziročnímu poklesu tržeb o více než pětinu. Důvodem je nejen krize, ale hlavně větší obliba social-gamingu a narůstající objemy přímo stažených titulů, přímo související s poklesem cen za připojení k vysokorychlostnímu internetu.
Herní odvětví navíc čeká v budoucnu ještě další rána - pokud se zdraží počítačové komponenty dodávané z Číny a tím i skokově ceny produktů, dá se předpokládat menší zájem o nové, technologicky náročnější tituly.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.