První pivo je na nás, říká‎ Pilsner Urquell. Na pondělí 25. května chystá dosud největší promo akci

22. 5. 2020 | redakce
Každý, kdo si v pondělí objedná pivo ve kterékoli hospodě nebo restauraci, kde se se čepuje Pilsner Urquell, dostane další pivo na účet pivovaru.

Od 25. května se naplno obnovuje provoz hospod a restaurací. Jejich znovuotevření podpoří plzeňský pivovar dosud největší akcí ve svých dějinách, která dostala název „První pivo je na nás“. Každý zákazník, který si objedná pivo ve kterékoli hospodě, kde mají Pilsner Urquell na čepu, tedy dostane další pivo na účet pivovaru. Akcí chce pivovar poděkovat štamgastům za jejich věrnost a podpořit hospody v jejich restartu. Plzeňský pivovar takto chce milovníkům piva načepovat celkem milion piv. Protože kde se pivo čepuje, svět se zase točí. Akce proběhne v Česku i na Slovensku. 

„Hospody se od 25. května opět naplní čilým ruchem a cinkáním půllitrů. Rozhodli jsme se tento okamžik oslavit největší akcí v dějinách pivovaru a pozvat na jedno čepované všechny naše věrné štamgasty,“ vysvětluje marketing manager Pilsner Urquell Eva Andrejčáková. „Chceme jim takto poděkovat za zodpovědné chování v době krize a zároveň vyslat výzvu k návratu do normálního života, do něhož patří i posezení s přáteli v oblíbené hospodě či restauraci.“

Každý, kdo si objedná pivo ve kterékoli hospodě nebo restauraci, kde se se čepuje Pilsner Urquell, dostane další pivo na účet pivovaru. Aktivitu „První pivo je na nás“ mohou restaurace uspořádat kdykoli v termínu od 25. května do 7. června podle toho, kdy mají v plánu otevřít a kdy budou na akci pro štamgasty připraveni. Akce je omezená na jedno pivo na osobu a platí do vypití poskytnutého množství dané provozovně.

Koncept Kde se pivo čepuje, svět se zase točí a integrovanou komunikační kampaň vytvořila agentura Triad Advertising v spolupráci s produkcí STINK Films. Režie spotu se ujal Jakub Jirásek, fotografem kampaně je Jiří Faix.

„Vytvořili jsme největší pozvání na pivo, abychom poděkovali Čechům a Slovákům a zároveň podpořili pozitivní náladu. Naše národy byly v mnohém vzorem pro ostatní země. Když bylo třeba, tak jsme dokázali svůj svět zastavit,“ vysvětluje hlavní myšlenku kampaně Petra Jankovičová z Triadu. „Teď ale přišel čas ho znovu rozhýbat. Protože kde se pivo čepuje, svět se zase točí.“

Kampaň proběhne ve dvou fázích v televizi a online. V pondělí 25.5., tedy v den znovuotevření hospod, také na titulních stránkách významných deníků v Česku.

 

Štítky dokumentu: Podpora prodeje
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.