Ralph Lauren americké olympioniky umrznout nenechá. Oblékl je do své speciální tepelně vodivé technologie

22. 2. 2018 | Kristýna Vozková
Americkým olympionikům v Pchjongčchangu zima rozhodně nebude. Jejich bundy od značky Ralph Lauren odolají díky speciální tepelně vodivé technologii i teplotám -20°C.

Značka Ralph Lauren patří mezi stálice a ikony módního průmyslu. Přesto však neusnula na vavřínech a její móda jde ruku v ruce s technologickými vychytávkami moderní doby. Že se nebojí spojit tradici s novými technologiemi předvedla už v roce 2014, kdy představila v rámci U.S. Open sportovní tričko Polo Tech. To dokázalo díky speciálním stříbrným vláknům a malému přístroji u hrudního koše sledovat biometrické statistiky jako ušlé kroky, srdeční frekvenci, hloubku dýchání nebo energetickou náročnost sportovních výkonů. Na zahajovací ceremoniál letních olympijských her v roce 2016 pak značka oblékla Michaela Phelpse do blazeru opatřeného elektroluminiscenčními panely na zádech.

Letošní novinka má jediný a čistě praktický účel, a to udržet sportovce v teple. V rámci kolekce byly vytvořeny bombery a parky v barvách americké vlajky. Nejsou to ale jen tak ledajaké bundy. Jejich inovativní technologie pracuje se speciálním inkoustem vodícím teplo, díky kterému bundy odolají teplotám až -20°C a zahřejí sportovce až na 11 hodin.  Mimo to také odpuzují vodu.

Společnost přirovnává technologii k elektrické přikrývce. Jen místo izolační drátů rozvádí teplo uhlíková a stříbrná vlákna, která jsou vyšitá na vnitřní straně bundy do tvaru americké vlajky. 

Sportovci mohou ovládat teplotu bundy pomocí aplikace ve svém smartphonu a dobíjet bundu díky všité baterii.

I ten nejlepší a nejvíce revoluční produkt však potřebuje dobrou propagaci. O tu se značce postarali samotní sportovci, kteří sdíleli fotografie v bundách na svých sociálních sítích. Mimo to vznikl také speciální hashtag  #HeatTheWayForTeamUSA. Za každou takto označenou fotografii na Instagramu, Twitteru nebo Facebooku věnovala značka Ralph Lauren 1 dolar Americkému olympijskému výboru. Nejvyšší možnou darovanou částkou pak bylo 100 000 amerických dolarů. 

Krarobruslařka Maia Shibutani se pochlubila bundou na svém instagramovém účtu.

Fotografii opětovně sdílel také americký freestylový lyžař Gus Kenworthy, který na olympiádě závodí v kategoriích slopestyle a halfpipe.

Bundy byly sice oficiálně navrženy pro účely zimních olympijských her. Společnost však sama přiznala, že by již na podzim tohoto roku ráda představila speciální limitovanou edici s touto technologií. Značka Ralph Lauren tak možná představila budoucnost zimního oblečení, ve které si budete moct vzít i v -20°C pod bundu jen tílko a nestrávíte následujících 14 dní zachumlaní do peřin s čajem v ruce.  

 

Zdroje: electricrunway.com, wired.com

Štítky dokumentu: Budování značky Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: