Rebranding produktů Microsoftu se nekoná, slogan oficiálně potvrzen

9. 8. 2010 | IKE
Vlna nadšení nebo naopak rozhořčení nad komplexním rebrandingem produktů Microsoftu, kterou bylo možné zaznamenan napříč odbornou i laickou veřejností o tomto víkendu, byla předčasná. Společnost totiž odmítla, že by video, které uniklo na internet, zobrazovalo podobu log, která se začnou používat.

Vlna nadšení nebo naopak rozhořčení nad komplexním rebrandingem produktů Microsoftu, kterou bylo možné zaznamenan napříč odbornou i laickou veřejností o tomto víkendu, byla předčasná. Společnost totiž odmítla, že by video, které uniklo na internet, zobrazovalo podobu log, která se začnou používat. Jedná se údajně pouze o designovou studii, se kterou se však nebude v budoucnu nikterak pracovat. Potvrzen byl naopak nový slogan společnosti se zněním "Be what's next".
Po dementující zprávě se opět strhla vlna diskuzí nad potřebou nebo nepotřebou rebrandingu. Odborníci se totiž povšechně shodují na tom, že Microsoft potřebuje posílit svou vlasní identitu, neboť jeho produktová řada se začíná ve vnímání zákazníků příliš tříštit. Společný rebranding by tak jeho produktům určitě prospěl.

Štítky dokumentu: YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: