Reklama na Bentley natočená celá na iPhone 5S

3. 6. 2014 | Irena Šovčíková
Reklama na luxusní automobil natočená na iPhone 5S a upravená na zadním sedadle na iPadu. To není vtip, ale nový spot Bentley.

Na natočení reklamního spotu nepotřebujete nutně spoustu profesionálních kamer a drahé digitální studio. To dokazuje výrobce luxusních automobilů Bentley. Překvapivě totiž natočil celou reklamu na iPhone 5S.

Ačkoliv určitě netrpí nedostatkem financí, rozhodl se výrobce opravdu drahých vozů Bentley vytvořit celou reklamu Intelligence Details jen pomocí tři chytrých telefonů iPhone 5S a iPadu Air, který je nainstalovaný na zadních sedadlech automobilu. Realizační tým v čele s režisérem Austinem Rezou sice využil konstrukci, díky které byl záběr stabilní a také přídavnou optiku pro větší kvalitu obrazu, jinak má ale reklamu na svědomí jen iPhone. Je vidět, jak dnešní technika pokročila, protože od spotu vytvořeného drahým vybavením je k nerozeznání. Skoro by se dalo říct, že se jedná spíš o reklamu na Apple, než Bentley.

Cílem logicky nebylo komunikovat dostupnost a nízkou cenu automobilu, ale spíše skvělé možnosti k připojení - uvnitře Bentley Mulsanne totiž najdete jak Wi-Fi, tak dva automaticky vyklápěné iPady Air. Ostatně přímo na nich byla celá reklama po natočení sestříhaná a upravená.

I přestože reklama jako taková, ve které spolu mluví dva šéfové designu u Bentley, obsahuje jen málo informací o propagovaném modelu, vůbec to nevadí. Potenciálním zákazníkům totiž půjde spíš o značku a pocit, který v nich reklama vyvolá. A to se i přes nízkonákladový přístup podařilo - celé video od začátku dýchá luxusem a vysokou kvalitou. Výsledek ostatně, jak dodal Austin Reza, překvapil i celý realizační tým. Pokud vás zajímá, jak reklama vznikala, zaměřte se hlavně na poslední minutu spotu, která kreativní proces zachycuje.

Podobný přístup zvolila i módní značka Burberry. Ta přímo v partnerství s Apple natočila celou přehlídku rovněž na iPhone 5S. A výsledek je také k nerozeznání od klasické kamery. Že by iPhone dokázal nahradit všechno to drahé filmařské vybavení?

Zdroj: AdWeek

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.