Reklama na bylinkovou Kofolu pobouřila Slovensko

14. 11. 2011 | BVo
Diváci na Slovensku si stěžují na nový reklamní spot na nápoj Kofola extra bylinková. Podle nich je neetický a nemorální.

Nová reklamní kampaň Kofoly na nápoj Kofola extra bylinková rozpoutala na Slovensku vlnu pobouření. Podle slovenské Rady pro reklamu je tento spot neetický. Rada tak dala za pravdu spotřebitelům, kteří zasílali své stížnosti. Podle slovenských médií posílali diváci protestní dopisy televizním i regulačním orgánům.

Slovákům se nelíbí, že je příběh postaven na milostném vztahu žáka a jeho učitelky. Vyznání jejich citů v kabinetě pak doprovází slogan „Z bylinek nemůže vzejít nic zlého“. Podle slovenských diváků je to neetické a nemorální. Reklama prý zároveň snižuje autoritu učitelů.

Stejný reklamní spot, za kterým stojí agentura Kaspen/Jung Von Matt, mohou vidět i čeští diváci na svých obrazovkách. V Česku se tím však Rada pro reklamu nijak nezabývá. Podle ředitele Ladislava Šťastného zatím žádné stížnosti od diváků nepřišly.

Štítky dokumentu: YouTube
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.