Reklama Sony 4K Ultra HD TV ukazuje, jak krásné mohou být mrznoucí bubliny z bublifuku

27. 10. 2014 | Petr Michl
Sony dlouhodobě umí zprostředkovat krásu. Její nový spot zachycující krystalizující povrch mrznoucích bublin z bublifuku je ještě o něco dál.



Sony dlouhodobě umí komunikovat technologickou vyspělost svých televizí pomoci reklam, které dokážou uhranout svou vizuální krásou. Její nový spot Ice Bubbles in 4K propagující 4K Ultra HD TV patří rozhodně mezi ty nejpovedenější.  Agentura Adam&eveDDB se vydala pro jeho natáčení do Kanady. Mimo bublifuku pro něj totiž potřebovala mráz... a pak nějaké ty speciální objektivy a kamery za miliony korun. Pohled na bubliny pomalu mrznoucí ihned po svém vypuštění je dech beroucí. Přidejte k tomu dětské tváře rozzářené tou neobvyklou podívanou a máte recept na video, které nebudete na internetu chtít přeskočit.

Video naopak vyzývá k tomu, abyste si ho pustili na celou obrazovku alespoň v HD rozlišení. Držte přitom v patrnosti, že to je pořád čtyřikrát horší kvalita, než kterou je schopná poskytnout televize s rozlišením 4K. Na ní jsou jistě detaily mrznoucího povrchu bublin kreslícího krystaly formující se do tvarů pírek, okvětních lístků nebo struktury ledu ještě o něco kouzelnější.

"Tentokrát jsme chtěli vytvořit něco krásného, co skutečně odráží zkušenost při sledování 4K Ultra HD TV. Chtěli jsme zachytit všechny ty pomíjivé okamžiky krásy přírody ve filmu, který bude příznačným následovníkem všeho, co jsme dosud udělali," uvedl šéf marketingu pro Sony Europe, Gildas Pelliet. Níže se můžete podívat na záběry z natáčení.

Je potřeba uznat, že Sony má na co navazovat, a nemluvíme nutně jen o legendárním spotu z roku 2005 s barevnými hopíky padajícími z kopcovitých ulic San Franciska. 



Podívejte se na první reklamu na televizi Sony s rozlišením 4K, která zachycovala okvětní lístky vystřelené z vulkánu v Kostarice, aby pak byly unášeny větrem a pokryly ulice a domy v přilehlé vesnici.

Zdroj: AdWeek

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.